Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bucketlist - Tesla rijders Utrecht/omgeving gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds de AC Propulsion tijd ben ik al groot fan en volger van alles elektrisch op vier wielen en voornamelijk Tesla, ik heb de afgelopen zomer in de States zelfs als mogen genieten van de Model 3. Ik heb in mijn omgeving menig mensen weten aan te steken met mijn enthousiasme en daarom post ik nu een wellicht wat merkwaardige vraag.

Ik ben op zoek naar een Tesla rijder in Utrecht (stad) of omgeving. Een erg goede bekende van mij, een wat oudere heer, zit in de eindfase van zijn leven en zou nog graag eens een ritje in een Tesla, waar ik het altijd over heb, willen mee maken. Hij gaat de echte transitie niet meer meemaken en dit is het enige wat echt op zijn "bucketlist" staat. Ik ben zelf niet in het bezit en kom daarom met deze vraag hier terecht.

Mocht iemand in de buurt dit leuk lijken te doen hoor ik het erg graag!

Alvast een gelukkig en voorspoedig 2019!
RJ
 
Sinds de AC Propulsion tijd ben ik al groot fan en volger van alles elektrisch op vier wielen en voornamelijk Tesla, ik heb de afgelopen zomer in de States zelfs als mogen genieten van de Model 3. Ik heb in mijn omgeving menig mensen weten aan te steken met mijn enthousiasme en daarom post ik nu een wellicht wat merkwaardige vraag.

Ik ben op zoek naar een Tesla rijder in Utrecht (stad) of omgeving. Een erg goede bekende van mij, een wat oudere heer, zit in de eindfase van zijn leven en zou nog graag eens een ritje in een Tesla, waar ik het altijd over heb, willen mee maken. Hij gaat de echte transitie niet meer meemaken en dit is het enige wat echt op zijn "bucketlist" staat. Ik ben zelf niet in het bezit en kom daarom met deze vraag hier terecht.

Mocht iemand in de buurt dit leuk lijken te doen hoor ik het erg graag!

Alvast een gelukkig en voorspoedig 2019!
RJ

wanneer ?
ik weet zeker dat we hier een ganse boel Teslarijders kunnen voor warm maken !
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Wow, dank voor de toffe reacties, ik waardeer het enorm!

Betreft een datum heeft op korte termijn de voorkeur. De heer in kwestie is nu nog lichamelijk in goede staat, maar over 2-3 weken beginnen de eerste (levensverlengende) chemo's waarna het allemaal snel minder wordt en de prognose is dat februari/maart het afgelopen is, zoals het er nu naar uitziet.

Uiteraard hebben we genoeg aan 1 Tesla maar als er een kleine (nieuwjaar)meet-up van gemaakt gaat worden met meerdere Tesla's is dat natuurlijk helemaal hartstikke gaaf!

Gezien de tijdsdruk wil ik a.s. vrijdag, zaterdag of zondag voorstellen of eventueel het weekend daarop maar aankomende weekend heeft voorkeur. Ik hoor graag wat jullie handig lijkt en/of schikt? De locatie is dus Utrecht voor de duidelijkheid.
 
Goed plan - Ik kan as zaterdag vanaf circa 13:00 of zondag hele dag. Volgend weekend lukt zijn principe ook wel. Blauwe S100D met AP2.5. Ik kom er graag voor naar Utrecht.
Handigste is denk ik als je op basis van wat wordt aangeboden een passende combi qua dag/tijdstip voorstelt... Zou ook wel leuk zijn om een S een X te hebben.
 
  • Like
Reactions: Karel
Ik wil dan voorstellen om a.s. zaterdag 5 januari om 14:00-14.15 af te spreken.

Het is inderdaad leuk als er zowel 1 X als 1 S aanwezig is maar the more the merrier. Uiteraard zijn de P90D/P100D's en AP helemaal te gek om te laten ervaren. Wellicht leuk om een klein rondje rondom Utrecht te doen en wellicht op een recht stukje de 0-60mph van een P100D te laten ervaren. Afijn, dat kunnen we ter plekke wel even bekijken. Zaterdag 5 januari, 14:00 > goed plan?
 
  • Like
Reactions: Karel and job-lek