Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bucketlist - Tesla rijders Utrecht/omgeving gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
@is3 Oke, we houden het op 13:45 in Ondiep dan, check. Ik heb even geïnformeerd wie er dicht om Rob heen mee zouden willen en ik kom dan uit op zijn beide dochters + 2 schoonzonen + 3 kids (6jr - 5jr - 1jr) en mijn moeder. Inclusief Rob en ik zitten we dan op 10 pers. Je voorstel om wellicht nog 1 Tesla naar Ondiep te sturen om de rest van het gezelschap op te halen is een optie maar omdat er ook wat kids bij zijn en een kinderzitje verplaatst moet worden is het wellicht makkelijker als ze met hun eigen auto achter je aanrijden naar Papendorp of zie je dat anders?

@pvkeep Dank voor het beschikbaar stellen van de locatie, het wordt zeer gewaardeerd!

Rob weet inmiddels dat hij zaterdag in 1 Tesla een rondje gaat rijden, hij is in zijn nopjes! Dat er straks meerdere Tesla's (en I-PACE!) op hem staan te wachten zal een emo-momentje worden durf ik alvast te stellen. Naast het mee maken van de brute acceleratie en AP is een van de redenen dat hij in een Tesla wil zitten het feit dat hij weet dat zijn kinderen en kleinkinderen in deze EV wereld gaan leven. Op deze manier kan hij zaterdag de toekomst een beetje naar voren trekken en de EV era toch nog mee krijgen voor het voor hem er op zit.

Die brute acceleratie kan geregeld worden, het schijnt ook droog te blijven. Flauwe maar niet onbelangrijke vraag, Ruben. Kan Rob dit medisch allemaal wel aan? Wel iets om rekening mee te houden.
 
  • Like
Reactions: RubenJason
Ik durf er niks over te zeggen Mijn connecties zijn niet zo goed alhoewel ze vorig jaar goed aan me hebben verdiend...
Helaas helaas Sec heeft snel genoeg gereageerd. Er is geen model ☰ met toelating beschikbaar helaas. In Duiven staat een Amerikaans model en die mag helaas de weg niet op, maar ze waren wel enthousiast over dit draadje en ons enthousiasme.