Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bucketlist - Tesla rijders Utrecht/omgeving gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Oef, ik wil er graag bij zijn maar om op tijd te zijn hou ik niet veel range over. Hoeveel hebben we ongeveer nodig? Op de terugweg zet ik hem wel even aan de Fastned. Misschien dat de 22kW laadpalen ook nog iets uithalen, als die nog beschikbaar zijn.
 
Sorry can’t speak your language but after having watched Rob’s video (on InsideEVs), I had to come and express how wonderful you guys are to have made his wish come true. In tears watching, yet it warmed my heart so much. I hope Rob’s days are many still and wish him and his family all the best. Love his smile and great spirit. He looked great in the car.

Maybe someone can translate my post? In the world we live in seeing acts of kindness like this is truly wonderful. Thank you all for your time. I love our Tesla community.
 
Thx for your kind words, @SMAlset.
Per your request, the above text in Dutch (although most here will understand your original text):

Even een kleine vertaling van bovenstaande post van @SMAlset.
Sorry dat ik jullie taal niet machtig ben, maar nadat ik Rob's video zag (op InsideEVs), moest ik jullie wel opzoeken en mijn bewondering uitspreken voor het realiseren van zijn wens. Moest er een traantje bij laten; het was echt hartverwarmend. Ik hoop dat Rob nog heel wat dagen resten en wens hem en zijn familie alle goeds. Ik geniet nog van zijn glimlach en positieve instelling. Hij zag er fantastisch uit in die auto.

Fantastisch om dergelijke goede daden te zien, in onze huidige wereld. Bedankt allemaal voor jullie moeite. Ik houd van onze Tesla gemeenschap.
 
Last edited:
Nog een laatste berichtje en dan laat ik dit draadje met rust. Zoals verwacht ging het erg hard achteruit met Rob na de Tesla-zaterdag en dinsdag is hij overleden. We hebben afgelopen dagen nog uitvoerig over de Tesla middag gehad met Rob en hoe bijzonder het was en hoe dankbaar hij was dat jullie allemaal zijn gekomen. Dat het verhaal nog werd opgepikt door 2 grote EV-sites en het filmpje 8.000 bekeken is vond hij als camera en media man ook super.

Ik wil jullie voor de laatste keer enorm bedanken voor de inzet. Een week later was te laat geweest fysiek, dus ik ben jullie enorm dankbaar dat jullie binnen een paar dagen in jullie Tesla zijn gesprongen en van alle hoeken van het land/België zijn komen opdraven. Het was het laatste weekend dat we nog echt iets hebben kunnen doen en we hadden geen betere invulling kunnen wensen!

Ruben