Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Configuratie model X is begonnen

This site may earn commission on affiliate links.
hummoal nie... wij hebbuh Bavaria en Dommelsch...

Risky, dadelijk raken we reputatiepunten kwijt omdat we off topic gaan.

Daarom toch maar de X er bij. En "Innovation, Passion and Knowledge". Ook on topic.

Schermafbeelding 2015-11-23 om 21.13.57.png
 
Wij moeten het ermee doen, Carl. Gelukkig hebben wij nog Heerlijk Helder Heineken :rolleyes:

Hiervoor kan ik geen rep.points geven Hans, echt niet. :wink:

- - - Updated - - -

Ik heb in een XC90 T8 hybride gereden en in een BMW X5 hybride. De X5 rijdt echt een stuk beter. De X5 viel me ook een beetje tegen, maar nadat de luchtvering wat sportiever was afgesteld was het te doen. Ik vind het dashboard niet mooi in de nieuwe BMW's. Misschien dat ik verwend ben met mijn Range Rover. Maar geen van jullie heeft nog iets anders gehoord dan "tweede helft 2016"?
:scared:
Verkeerd forum .
 
Model X 70D op komst voor 88.800 EUR, volgens deze bron...

Het is een knap staaltje marketing :) Beginnen met een fully loaded voor 130k, en dan ineens ook een low-end model in de markt zetten. Laten we hopen dat ze nu wel in staat zijn om ze in volume te produceren. Dit is toch een test voor als straks de model III komt, als je nu al niet kunt schalen, wat gaat er dan gebeuren als je een massa markt wilt veroveren?

Voorlopig kun je ook maar beter je verwachtingen voor Model III navenant managen. Maart 2016 eerste blik, daarna kun je reserveren voor een Signature. Dat zal een fors bedrag zijn, die dan 2018 (hoop ik) wordt geleverd. De low-end modellen zullen pas daarna komen...

Het bezoek aan de fabriek heeft me wel de ogen geopend wat een enorme operatie het bouwen van een auto is, zowel vanuit een logistiek, productie en mankracht perspectief. Dat is voor een software malloot zoals ik toch wel een eye-opener.
 
Low-end voor € 88.800 is misschien een beetje een over-statement :eek:
Het is een knap staaltje marketing :) Beginnen met een fully loaded voor 130k, en dan ineens ook een low-end model in de markt zetten. Laten we hopen dat ze nu wel in staat zijn om ze in volume te produceren. Dit is toch een test voor als straks de model III komt, als je nu al niet kunt schalen, wat gaat er dan gebeuren als je een massa markt wilt veroveren?

Voorlopig kun je ook maar beter je verwachtingen voor Model III navenant managen. Maart 2016 eerste blik, daarna kun je reserveren voor een Signature. Dat zal een fors bedrag zijn, die dan 2018 (hoop ik) wordt geleverd. De low-end modellen zullen pas daarna komen...

Het bezoek aan de fabriek heeft me wel de ogen geopend wat een enorme operatie het bouwen van een auto is, zowel vanuit een logistiek, productie en mankracht perspectief. Dat is voor een software malloot zoals ik toch wel een eye-opener.
 
Op zich positief dat er met Jan 2016 een datum geprikt is vanwaar er wel op volle kracht geproduceerd gaat worden....

Ja, ik heb ook gehoord dat men dan de productie van de S een kwartaaltje opschuift, zodat ze inderdaad goed aan de slag kunnen met Xsen.
Dan is het wel jammer voor diegene die hun Classic al verkocht hebben en nu langer moeten wachten op hun nieuwe S.
De geschiedenis gaat zich herhalen. :biggrin: