Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Zag net vier Tesla's achter elkaar bij mij door de straat rijden (centrum Den Haag). E-Rally meeting gehad vanavond of zijn er nog andere clubjes waar wij niet van weten? :)

Haha, wij kunnen ook nergens meer ongemerkt onze besprekingen houden! Wij hadden inderdaad een bijeenkomst bij ons op kantoor ( in de Muzentoren), wij stonden geparkeerd in garage muzenplein (waar nog steeds geen laadpunten zijn).
 
Zag net vier Tesla's achter elkaar bij mij door de straat rijden (centrum Den Haag). E-Rally meeting gehad vanavond of zijn er nog andere clubjes waar wij niet van weten? :)

Ik was de 5e. Door strategisch inrijden (met creditcard) kon ik snel vertrekken. Maar op 17 mei plm 100 Tesla's in op een rij door NL/BE, dat is magnifiek.

Volgende meeting zullen we weer doen tussen het superlaadvolk in OH ;)
 
Nog even wat info die wellicht helpt om sommigen nog over de drempel te trekken:
De deelnameprijs is uiteindelijk vastgesteld op € 200,- per equipe (2 personen, dus € 100,- per persoon). Echter: we hebben besloten dat dit het bedrag inclusief BTW is. Exclusief BTW is het dus slechts € 165,- (of € 82,50 per persoon).
Indien gewenst sturen we de factuur naar je zakelijk adres, zodat je BTW kunt terugvorderen en de kosten kunt aftrekken van de winst. Als dat niet mogelijk is, sturen we een factuur zonder BTW aan je privé adres (dan dus € 165,- en geen BTW).

Oftewel: de prijs is amper verhoogd ten opzichte van de in het begin genoemde richtprijs van € 150,-

Snel inschrijven dus, voordat we vol zitten!
 
Heb nu een factuur ontvangen inclusief btw. Maar op grond waarvan zou ik deze kosten zakelijk kunnen aftrekken?

Ik zou het met je accountant overleggen als je er niet zeker van bent. Maar de mijne zegt dat een aantal omschrijvingen gerechtvaardigd kunnen zijn:
Netwerk bijeenkomst net als een Rotary event (maar veel leuker ;)
Sponsoring
Goed doel
Overige autokosten

Nogmaals, hangt af van je eigen situatie, dus vraag je accountant als je twijfelt.
 
ik ben nog in onderhandeling met mijn echtgenote. Ze zag het al niet zitten om gans de dag in de auto te zitten en toen ik een voorbeeld van een roadbook onder haar neus duwde, zag ze het helemaal niet meer zitten.
ben nu vrienden aan het contacteren als co piloot en anders heb ik een plaatsje vrij.
wordt vervolgt.
 
Last edited: