Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Komende twee weekenden is er op initiatief van Analysiz een rondrit vanaf Urmond. Misschien is dat wat voor je?

Zie nu dat je Model S nog niet geleverd is, maar ook meerijders zijn welkom!

Dank je, maar wil daar inderdaad niet aankomen met mijn huidige "ICE". Tegen de tijd als hij afgeleverd wordt, is het zeker leuk om een keer aan zo'n initiatief deel te nemen. Enerzijds om andere Tesla-rijders te leren kennen, en tevens om wat kennis op te doen over de auto.
 
Je kunt gewoon meerijden met 1 van de anderen hoor :biggrin:
Gewoon even melden in het draadje dat je mee wil maar je auto nog niet hebt, en dan kan Roel of René of Dimitri of John zomaar reageren dat je mee mag.... :smile:
Af en toe zelf rijden, maar waarschijnlijk ook wel een stukje achterin:wink:
En dan kunnen we eind December met die van jou mee:cool:
 
Dag John. Dank je wel voor het aanbod maar ook hier weer een agenda probleempje. Druk baasje, ook in de weekeinden :wink:. Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat ik dan toch graag zo'n eerst keer met mijn nieuwe S straks wil verschijnen want ik denk dat ik tegen die tijd wel blij zal zijn dat ik mijn nieuwe "speelgoed" aan andere wil laten zien. Maar ik neem aan dat ook na december nog wel een keer een treffen is met een tourtochtje. Dan ga ik er zeker een keer tijd voor vrij maken. Al zal het praktisch wel na februari worden want met de kerst een weekje wintersport, en na oud & nieuw barst voor mij het carnavalseizoen los waar ik ook nog een taak heb. Ik zei al, ben best wel een druk baasje en ben graag onder de mensen. :cool:
 
Heren van de organisatie, ik heb denk ik een aantal maanden geleden een bevestiging van mijn inschrijving gekregen met daarbij de opmerking dat ik weken later een factuur zou krijgen. Tenzij ik iets gemist heb of jullie in mijn spamfolder beland zijn heb ik nog niets gekregen en het allerergste dat kan gebeuren in een mensenleven is dat zijn inschrijving voor de rally verdwenen is. Dus ik wil effe checken....zit alles nog snor, en komt die factuur nog? En voor de duidelijkheid, ik hoef hem niet per se hoor :wink:. Alsjeblieft nu ook vooral niet driftig facturen gaan versturen naar alle deelnemers, dan ben ik de sjaak en schieten mijn schamele 13 reputation points naar diep negatieve waarden.
 
Heren van de organisatie, ik heb denk ik een aantal maanden geleden een bevestiging van mijn inschrijving gekregen met daarbij de opmerking dat ik weken later een factuur zou krijgen. Tenzij ik iets gemist heb of jullie in mijn spamfolder beland zijn heb ik nog niets gekregen en het allerergste dat kan gebeuren in een mensenleven is dat zijn inschrijving voor de rally verdwenen is. Dus ik wil effe checken....zit alles nog snor, en komt die factuur nog? En voor de duidelijkheid, ik hoef hem niet per se hoor :wink:. Alsjeblieft nu ook vooral niet driftig facturen gaan versturen naar alle deelnemers, dan ben ik de sjaak en schieten mijn schamele 13 reputation points naar diep negatieve waarden.

Wij hebben nog geen facturen verstuurd, deze zullen later dit jaar volgen. Maar je mag natuurlijk alvast een "reservation fee" overmaken!
 
Lijkt me leuk om mee te doen, is er iets meer bekend over het programma en wat allemaal inclusief de €200 is?

Een dagvullend programma :)

's morgens ontvangst met koffie en koek, briefing.
Vervolgens de rally met lunchpauze.
Aankomst, met lekker dinner met alles op en aan.

(Op de site en dit forum kan je wat sfeerbeelden van vorige edities terugvinden.)

Allemaal voor de spotprijs van 200 euris.
Snel inschrijven is de boodschap.