Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Nog 159 dagen...

Aan alle mensen die zich inschreven hebben voor E-rally 2016 is zojuist een E-mail gestuurd met een verzoek.

9 personen hebben binnen het uur gereageerd [emoji1] Dank alvast voor de hulp.

Dank aan Philip J. Hartog voor zijn werk als penningmeester, ik heb zijn taak onlangs overgenomen.

Stichting E-rally
Ton van Boven
Penningmeester

Graag gedaan voor JDI en ik sta als het goed is ook op de startlijst

Gr

Pjh
 
Klopt Frank en Dimitri, leuk dat jullie er weer bij zijn [emoji6]
Niet iedereen zal zijn E-mail gelezen hebben, ik verwacht maandag wel weer een aantal inschrijvingen te zien.
En de pagina op Eventbrite over E-rally aangepast met het ANBI nummer.

Nog een suggestie. Je zou aan het inschrijfformulier van Eventbrite een extra (optioneel) veld kunnen toevoegen, om de TMC forum naam in te vullen.
Die kun je dan later ook printen op de tickets, badges, etc. Het verhoogt de herkenbaarheid :)
 
Nog een suggestie. Je zou aan het inschrijfformulier van Eventbrite een extra (optioneel) veld kunnen toevoegen, om de TMC forum naam in te vullen.
Die kun je dan later ook printen op de tickets, badges, etc. Het verhoogt de herkenbaarheid :)

Goed idee! Vorig jaar op de vrijdag een hoop mensen gesproken, maar van vele vergeten welke forumnaam er nu achter welk gezicht schuil ging (ben ook zó slecht in namen btw). Ben er ook weer bij in ieder geval.Kijken of we onze 6e plek van vorig jaar kunnen verbeteren ;)
 
Ok Maurice.... :rolleyes:

Ik heb de vraag 'TMC forumnaam' toegevoegd aan Eventbrite. Van de volgende leden is de administratie bijgewerkt:

HWS
ErikR
Xfrank
gelden
redevries
Basvdpoel
pjhartog
DimiVdb
PimEffting


De informatie zou door jullie zelf achteraf in Eventbrite gewijzigd kunnen worden door een account aan te maken in Eventbrite. Maar als je mij een PM stuurt dan doe ik graag voor jullie :smile:
 
Ok Maurice.... :rolleyes:

Ik heb de vraag 'TMC forumnaam' toegevoegd aan Eventbrite. Van de volgende leden is de administratie bijgewerkt:

HWS
ErikR
Xfrank
gelden
redevries
Basvdpoel
pjhartog
DimiVdb
PimEffting


De informatie zou door jullie zelf achteraf in Eventbrite gewijzigd kunnen worden door een account aan te maken in Eventbrite. Maar als je mij een PM stuurt dan doe ik graag voor jullie :smile:

thanks Ton, dit verdiend 23 punten:wink: