Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Zag een post voorbij komen over de E-rally en vroeg me af of de facturen al verstuurd zijn? Volgens mij heb ik die nog niet gehad? Wil wel zeker zijn van deelname natuurlijk! :)
Ik ook niet Bas. Heb dat een paar weken geleden ook aangekaart, smeekte bijna om een factuur. Maar met de inschrijving zit het vast wel goed en je kunt het inschrijfgeld in een envelop afgeven langs de N2 bij Eindhoven
(zo, dat is alvast één concurrent voor de eindzege minder)
 
De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe ...

Nog 159 dagen...

Aan alle mensen die zich inschreven hebben voor E-rally 2016 is zojuist een E-mail gestuurd met een verzoek.

9 personen hebben binnen het uur gereageerd [emoji1] Dank alvast voor de hulp.

Dank aan Philip J. Hartog voor zijn werk als penningmeester, ik heb zijn taak onlangs overgenomen.

Stichting E-rally
Ton van Boven
Penningmeester
 
Nog 159 dagen...

Aan alle mensen die zich inschreven hebben voor E-rally 2016 is zojuist een E-mail gestuurd met een verzoek.

9 personen hebben binnen het uur gereageerd [emoji1] Dank alvast voor de hulp.

Dank aan Philip J. Hartog voor zijn werk als penningmeester, ik heb zijn taak onlangs overgenomen.

Stichting E-rally
Ton van Boven
Penningmeester

Ik mis een bankrekeningnummer en een betaaltermijn op de factuur.
 
Dank je René, na het downloaden van de eerste facturen zag ik het ook. Gelukkig kun je vanuit Eventbrite eenvoudig mailen en iedereen is het IBAN nummer nagestuurd. Als betaaltermijn staat nu per omgaande op de factuur.

In twee uur zijn er 18 equipes ingeschreven.
 
Dank je René, na het downloaden van de eerste facturen zag ik het ook. Gelukkig kun je vanuit Eventbrite eenvoudig mailen en iedereen is het IBAN nummer nagestuurd. Als betaaltermijn staat nu per omgaande op de factuur.

In twee uur zijn er 18 equipes ingeschreven.

Bedankt Ton! Bedrag is overgemaakt.

Nog een suggestie, misschien is het zinvol om ook op de EventBrite site nog een melding te maken dat Stichting E-Rally een ANBI status heeft?