Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Dank je wel....

Intussen robert en Maarten ST bijgewerkt.

En de badge ziet er zo dan zo uit. Lettertype en grootte kan ik nog wijzigen...
Schermafbeelding 2015-12-22 om 12.12.52.png


'Heer' is de keuze bij het aanmelden geweest :wink:

- - - Updated - - -

Ik kom er net achter dat jullie vanzelf een vernieuwde ticket krijgen zodra er gegevens aangepast worden. En daarin staat ook een link zodat je eventueel zelf je eigen gegevens online kunt aanpassen. Zo leren we elke keer weer bij :wink:

@ Maarten ST: ik had jouw forumnaam in eerst instantie niet correct staan, vandaar twee berichten ....
 
Ok Maurice.... :rolleyes:

Ik heb de vraag 'TMC forumnaam' toegevoegd aan Eventbrite. Van de volgende leden is de administratie bijgewerkt:

HWS
ErikR
Xfrank
gelden
redevries
Basvdpoel
pjhartog
DimiVdb
PimEffting


De informatie zou door jullie zelf achteraf in Eventbrite gewijzigd kunnen worden door een account aan te maken in Eventbrite. Maar als je mij een PM stuurt dan doe ik graag voor jullie :smile:

Ik had ook al ingeschreven voor ik forumnaam kon invullen. Wordt mijn eerste deelname.
 
Ok Maurice.... :rolleyes:

Ik heb de vraag 'TMC forumnaam' toegevoegd aan Eventbrite. Van de volgende leden is de administratie bijgewerkt:

HWS
ErikR
Xfrank
gelden
redevries
Basvdpoel
pjhartog
DimiVdb
PimEffting


De informatie zou door jullie zelf achteraf in Eventbrite gewijzigd kunnen worden door een account aan te maken in Eventbrite. Maar als je mij een PM stuurt dan doe ik graag voor jullie :smile:

De nazorg is indrukwekkend - ik denk dat je voor extra dienstverlening een extra bijdrage moet gaan vragen - aan Just Diggit natuurlijk.

En de verwachtingen worden navenant omhoog bijgesteld !

gaat zo door en ik slaap rustig (anders ook wel denk ik)

PJH
 
De registratie in Eventbrite zojuist aangepast.

- 60 kWh optie stond niet bij de mogelijkheden, indien 'Anders' wordt gekozen kan nu ook de capaciteit ingevoerd worden.
- Bij het bestellen van extra personen de vragen over de auto juist weggelaten. Was daar geheel overbodig om deze info te vragen :eek:
- Mobiel nummer is nu verplicht. Er zijn een aantal registraties zonder mobiel nummer.

Mochten er door jullie nog meer onvolkomenheden aangetroffen worden graag bericht, of PM :biggrin:
 
Na het loslaten van Hans (zat al rond de 15, maar helaas niets meer in zijn mytesla of in de leaderboard te zien?) zelf nog naar 8 referrals geklommen.
Toch voor de laatste 2 nog een beetje hulp nodig om een extra invite binnen te halen zodat ik er 2 aan de veiling kan toevoegen.
Dus... bij twijfel of je nog een Tesla bij wil kopen... neem dan even contact op. (er wordt gezegd dat er ook recent nog een paar de grote stap gezet hebben na contact met ....):biggrin:
 
Weet je zeker dat je twee invites krijgt na tien referrals?
Is de model 3 uitnodiging bovenop of ipv de gigafactory uitnodiging? Is uit de mail van Tesla niet helemaal duidelijk.

"Iedereen die tien of meer referrals aandraagt, ontvangt een VIP-uitnodiging voor het Model 3 introductie event
Iedereen die vijf of meer referrals aandraagt, ontvangt een VIP-uitnodiging voor de opening van de Gigafactory."
 
Weet je zeker dat je twee invites krijgt na tien referrals?
Is de model 3 uitnodiging bovenop of ipv de gigafactory uitnodiging? Is uit de mail van Tesla niet helemaal duidelijk.

"Iedereen die tien of meer referrals aandraagt, ontvangt een VIP-uitnodiging voor het Model 3 introductie event
Iedereen die vijf of meer referrals aandraagt, ontvangt een VIP-uitnodiging voor de opening van de Gigafactory."

Nu je het zo stelt niet eigenlijk.... ik heb overigens ook nog 1 uitnodiging van de gigafactory van de vorige ronde, mocht ik nu uitnodiging voor de model 3 event erbij krijgen dan wil ik die misschien zelf wel gebruiken.

HERSTEL: Dan wil ik die misschien wel aan Dirk doneren...

Maar... die ene vd gigafactory EN de evt. van deze ronde als die overblijft idd... gaan wat mij betreft naar de veiling. (en de 1 of 2 uitnodigingen van Hans als die weer terugkomen, want ze zijn zoek in zijn account en in de leaderboard....)
 
Last edited:
Is inderdaad op meerdere manieren uit te leggen. Maar als ik Tesla zou zijn zou ik er vooral niet te moeilijk over doen. Betere en vooral goedkopere verkopers kun je je niet wensen!

Tot nu toe heb ik geen geluk gehad met de interpretaties van niet 100% duidelijke regels (en daar weet Maurice meer van, vandaar zijn opmerking...).
Voorlopig deel ik dit niet in detail op het forum (wel persoonlijk met forumleden), want mijn doorvragen heeft tot nu toe alleen maar tot hakken in het zand geleid EN ik wil voorkomen dat Autoweek oid met het verhaal aan de haal gaat.

- - - Updated - - -


Lees nog eens, en maak er een lachebekje van?
 
Laten ze eerst maar eens zorgen dat de 15 referrals die via mijn link moeten zijn vergaard weer zichtbaar worden. Er is al een paar maal om gevraagd maar het lijkt er op dat deze samen met mijn vorige S zijn verdwenen en dan kan natuurlijk niet.

Dat zal wel goed komen neem ik aan. Dan zal ik, omdat ze op mijn naam staan, contact opnemen met Tesla over de precieze uitleg.

Ik ga er voorlopig nog van uit dat de eerste vijf een uitnodiging voor de GF opleveren, dat daar bij 10 een uitnodiging voor de Model 3 presentatie bij komt.
Verder lijkt het mij volstrekt logisch dat de 5 boven de 10 weer een uitnodiging opleveren voor de GF.

Maar ik ben een onverbeterlijke optimist, wellicht ;)
 
Die laatste geloof ik niet ... maar dat de refs terug moeten komen is duidelijk en is gisteren ook weer een keer aangestipt.
Als je een mail stuurt naar (je weet wel wie) dan wordt er een case aangemaakt zodat de admin dit na kan kijken (de hoop was dat dat niet nodig zou zijn...).
Zelf nog wel contact met een paar mensen om ook nog op 10 te komen, maar ik denk dat ik dat net niet haal.
Ik moet ook wel zeggen dat mijn enthousiasme ook iets aan het afnemen is voor Tesla, maar dat mag JDI natuurlijk niet schaden, dus nog even doorzetten.:cool:
 
Ik zou er maar flink achteraan zitten, en er niet van uitgaan dat het wel goed komt. Is er iemand in Europa aanspreekbaar, of loopt dit via Fremon?
In de US is er allerlei gedoe over de prijzen. Over belastingen, onduidelijke afspraken, extra kosten etc. Het lijkt een goed idee wat maar weer half is uitgewerkt.
Bottom line is dat Tesla niet heel erg meewerkt.

Ik vraag me af hoe dit in Nederland werkt. In de US was het probleem dat de Model X founders edition van $140.000 werd gezien als een prijs in een wedstrijd en dus belast tegen een tarief van 25%.
Tesla was niet bereid om die belasting te betalen, of om de waarde van 96(!) referrals daarvoor te gebruiken. Veel rumour in het US deel van het Forum, en op het forum van Tesla zelf. Inmiddels zijn de oorspronkelijke posts verdwenen, wat rest is speculatie :)
 
Last edited: