Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Gelukkig dat kinderen toch geen bezwaar zijn, ik kan mijn dochtertje van bijna vier (die een nog grotere Tesla-fan is dan ik) echt niet teleurstellen dat ze niet mee mag op een Tesla tripje. ;) Ze moest laatst zelfs huilen omdat de ruit vervangen moest worden ivm ster in de voorruit door steenslag. Papa Tesla stuk? Krijgen we hem wel terug? :)
Dan had je eindelijk een auto met een ster voorop, is het nog niet goed;)
 
Gelukkig dat kinderen toch geen bezwaar zijn, ik kan mijn dochtertje van bijna vier (die een nog grotere Tesla-fan is dan ik) echt niet teleurstellen dat ze niet mee mag op een Tesla tripje. ;) Ze moest laatst zelfs huilen omdat de ruit vervangen moest worden ivm ster in de voorruit door steenslag. Papa Tesla stuk? Krijgen we hem wel terug? :)

Zeg dat nou niet, mijn oudste achterin is tot daar aan toe, nu moeten mijn andere twee dochters van 6 er ook nog bij :smile:
 
Voor allen die zich voor de E-rally hebben ingeschreven: ik heb net de eerste nieuwsbrief verstuurd. Met daarin oa informatie over de startlocatie (Urmond). Check je spam of promotions folder mocht je de nieuwsbrief niet in je inbox vinden.

En houd vooral ook de social media kanalen in de gaten (LinkedIn, Facebook, Twitter). Daarmee worden we binnenkort wat actieven. Er komen oa wat leuke win acties langs.

Oh ja, de website is ook vernieuwd: E-rally Toertocht voor volledig elektrische voertuigen