Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De nieuwe roadster

This site may earn commission on affiliate links.

Het blijft mooi. En het blijft een onvergetelijk moment toen hij, uiteindelijk toch als verrassing, of anders gezegd als "one more thing", uit de trailer reed. Ik zal dat nooit vergeten. Ik denk Olivier, John en Rene ook niet. We waren met vieren daar.
Het is "in het echt" ook een heel mooie sportwagen en dat is een bijzondere uitspraak voor mij, die eigenlijk niets om auto's geeft (en er gênant weinig van af weet, wat benzinemonsters betreft).
 
Het blijft mooi. En het blijft een onvergetelijk moment toen hij, uiteindelijk toch als verrassing, of anders gezegd als "one more thing", uit de trailer reed. Ik zal dat nooit vergeten. Ik denk Olivier, John en Rene ook niet. We waren met vieren daar.
Het is "in het echt" ook een heel mooie sportwagen en dat is een bijzondere uitspraak voor mij, die eigenlijk niets om auto's geeft (en er gênant weinig van af weet, wat benzinemonsters betreft).

Absoluut! Hij ziet er in het echt nog veel mooier uit. Heel gaaf en ik hoop dat hij inderdaad binnen 2 jaar op de markt komt. Dat gaat nogal wat teweegbrengen. Enkel Rimac (ook prachtig bedrijf) kan ze dan bijhouden denk ik.
 
Wat denk jij Hans, dat was inderdaad een geweldig moment die ik ook niet meer vergeet.

Een geweldige belevenis.

_20171116_205505.jpg
_20171116_210610.jpg
 
  • Informative
Reactions: MaH
Sommige mensen doen dat ook echt; ik ben met @AnalysiZ en @Hans Noordsij op en neer gereden voor de premiere gisteren.
Het bleek het witte engineering model van de Roadster te zijn - die dus niet echt kan rijden - deuren konden niet open, geen mogelijkheid om het interieur te bekijken. Tesla had als enige op die beurs een man of 10 staff meegenomen, voornamelijk sales, en het was ook de enige stand waar constant een hele groep mensen omheen stond.
Ik moet zeggen dat ik sommige lijnen van de Roadster toch een beetje grof vind; de wheelarches voor vind ik echt hoog tov het geheel, en ook die voorruit is een behoorlijke lap. Maar in het wit komt de auto auto ook niet het beste uit denk ik, en je hoort hem ook zonder dak te zien eigenlijk.

Al met al leuk om te zien, mede dankzij de gratis VIP kaartjes en diner, als ik van te voren niet dat hele kleine beetje hoop had gehad dat er misschien de rode Roadster zou staan was ik denk ik niet gegaan.

DmXMV-DXsAA-YDK.jpg
 
Wat ook wel komisch was, was dat ernaast een (deels?) Elektrische Ferrari (er zat in ieder geval een kabel in... niet eens gekeken of dat type 1 of 2 was :D) stond... die ik pas na een uur of zo opmerkte (was toch ooit mijn droommerk).... en die door anderen ook niet echt bekeken werd... verder wel heel wat juweeltjes uit het verleden gezien, maar zelfs na het zien van de rode in LA, was deze witte toch wel het hoogtepunt van deze show voor mij. Live toch beter te zien dan op een foto....