Hallo,
Ik ben Jeroen. Ik ben een developer bij Jedlix. Erik heeft al een paar keer geprobeerd om dit bericht te posten, maar het komt er niet doorheen vandaar dat ik het even post.
@Gaston
Top dat jullie de doelgroep actief betrekken bij de doorontwikkeling. Is een online webinar misschien een idee voor mensen die wat verder weg wonen maar wel willen aansluiten, zoals ik?
Dat lijkt mij ook een prima plan. Wellicht houden we eerst alleen een webinar. Dat is ook even afhankelijk of men het de moeite waard vindt om ergens fysiek af te spreken. Dit gaan we even uitzoeken!
Ik heb de Eneco aanbieding in de app bekeken. Het was even zoeken, maar ik heb hem gevonden (tip).
De geboden kWh prijs is iets voordeliger dan Eneco normaal aanbiedt, maar het is nog steeds duurder dan sommige andere aanbieders. Ik miste in het aanbod ook de 3-jaar-vaste-prijs optie, die doorgaans voordeliger is.
Dank voor de tip
. We gaan je feedback gelijk doorgeven. Dank!
@davandy
Ik vermoed dat dit alleen voor Nederland is? wij kennen zo een systeem niet.
Ook buiten Nederland is het mogelijk om slim te laden met Jedlix en jouw Tesla. Dit is namelijk het grote voordeel om gelijk via de auto te sturen. Deze verbinding is in principe voor de gehele wereld hetzelfde voor Tesla. Het enige probleem alleen is uiteraard dat we (op dit moment) nog geen koppeling hebben met een energiemaatschappij in het buitenland waardoor uitbetaling niet mogelijk is. Uiteraard zijn we druk in gesprek met buitenlandse duurzame energiebedrijven waarbij we deze koppeling gaan maken. We houden jullie hier van zeker op de hoogte!
@JohnT
Ondanks dat ik Jedlix nu al gebruik zie ik ook de meerwaarde in een webinar oid.
Leuk om te horen! We komen hierop terug!
Overigens accepteert de app mijn laadpas niet (TheNewMotion MTC kaart), daar ik begrijp dat het ook zou moeten werken op publieke laadpunten.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar
[email protected] met hierin dezelfde vraag inclusief het laadpasnummer? Dan zoeken we dit even voor je uit.
Plannen om ook Fastned te gaan "doen"?
Jedlix dankt zijn bestaansrecht voornamelijk door het feit dat de EV rijder flexibiliteit geeft en hier dan een vergoeding voor krijgt. Dat wil zeggen; 2 a 3 uren nodig om op te laden maar bijvoorbeeld beschikbaar tussen 19:00 en 07:00. Dit is bij Fastned uiteraard niet het geval. Hier wil je juist zo snel mogelijk je auto laden. Daarom zien we (op dit moment) geen match met Fastned.
@CJA Hulskamp
Nu de App eruit lag vannacht heeft Jedlix niks geregistreerd. Zonde, want ik moest net van 4% naar 90% laden.
Het is correct dat we vannacht niet hebben kunnen slim laden. Het was voor ons namelijk vannacht ook niet mogelijk om de auto's te sturen omdat de Tesla server eruit lag. En van 4% naar 90% slim opladen had je denk ik zeker een leuke besparing opgeleverd! Gelukkig zien we dit pas voor het eerst dat de Tesla server eruit lag.
@Wim S. @Bernie298
Het zou mooi zijn als Jedlix ook met bijv. Pure Energie zou samenwerken. Deze club is nogal Tesla minded.
of met Qurrent welke ook de groene vlag hoog in de mast hebben hangen.
Dank voor deze input! We horen namelijk graag bij welke energieprovider jullie zitten zodat we een goede inschatting kunnen gaan maken met wie we als eerste moeten gaan koppelen.