You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt je aanmelden.Zo jammer dat Tesla de volledige FSD visualisatie voor ons in Europa niet beschikbaar maakt. Zou al heel gaaf zijn als wij iig de mogelijkheden zelf kunnen zien op het scherm.
Velen van ons hebben meer dan 6000 euro betaald en ik heb het gevoel dat we niet echt serieus genomen worden….
Zo jammer dat Tesla de volledige FSD visualisatie voor ons in Europa niet beschikbaar maakt. Zou al heel gaaf zijn als wij iig de mogelijkheden zelf kunnen zien op het scherm.
Hoe kan Tesla z'n lane change assist niet mogelijk zijn?Zucht... Ik heb weinig hoop voor FSD in Europa. Auto Lane change wordt nu weer ter discussie gesteld. In plaats van dat de autoriteiten onderzoeken welke mogelijkheden er zijn om FSD in de toekomst te faciliteren, wordt er alleen maar krampachtig gekeken naar wat volgens de huidige regels niet mag. En zeker zolang de Duitse auto industrie nog geen tegenhanger heeft voor FSD en een dikke vinger in de pap heeft..
Tesla is facing scrutiny over Autopilot's auto lane change feature, may be considered illegal in Europe
Helemaal eens. Ik heb het ooit eens een paar keer gedaan, maar daarna nooit meer. Meeste afritten (in de Randstad) zijn gecombineerde op en afritten en die neemt hij zowiezo niet en na een gewone afrit houdt FSD er toch mee op 200 mtr na de afrit. Voegt niet veel toe en als dat gaat sneuvelen overleef ik het wel.Het enige wat wellicht niet mag is het automatisch nemen van een afrit. Wat trouwens een zo ontiegelijk niet comfortabele feature is dat ik vaak AP net voor de afslag uit zet want de beweging is niet natuurlijk.
Helemaal eens. Ik heb het ooit eens een paar keer gedaan, maar daarna nooit meer. Meeste afritten (in de Randstad) zijn gecombineerde op en afritten en die neemt hij zowiezo niet en na een gewone afrit houdt FSD er toch mee op 200 mtr na de afrit. Voegt niet veel toe en als dat gaat sneuvelen overleef ik het wel.
Lijkt mij ook een stukje beleven omdat je het niet zelf doet.
Als een ander rijdt heb ik ook altijd het gevoel dat het minder vloeiend gaat dan wanneer ik het zelf doe.
Het zou wel lekker zijn als hij normale afslagen eens goed ging nemen op NoA.
Bij een taxichauffeur sta ik meestal doodsangsten uit.Het voelt alsof er iemand rijdt met z'n eerst rijles op de snelwegniet als of er iemand anders met rijervaring achter het stuur zit. Het is niet de taxi/chauffeur beleving in ieder geval.
Ik bedoel de afslagen van bijv. A20 naar A12 etc. Jij weet wat er dan mis gaat.Normale afslagen?
Dus moet Tesla dat aanpassen want de lijnen zullen niet veranderen.Het probleem is dat NoA de rechter rand van de rijbaan volgt. Als dat een vloeiende beweging is, vind je dat NoA dat perfect doet. Als dat een bruuske lijn is die plots een extra rijstrook creëert, dan slingert NoA.
Ik denk de focus niet meer op NoA zal liggen helaas.Dus moet Tesla dat aanpassen want de lijnen zullen niet veranderen.
Dus moet Tesla dat aanpassen want de lijnen zullen niet veranderen.
Ik denk de focus niet meer op NoA zal liggen helaas.
Het probleem is dat NoA de rechter rand van de rijbaan volgt. Als dat een vloeiende beweging is, vind je dat NoA dat perfect doet. Als dat een bruuske lijn is die plots een extra rijstrook creëert, dan slingert NoA.
Het ging mij niet zozeer om de rijbaan wissel maar wel om het hoekige gedrag bij het nemen van een afslag. Dat zal best wat vloeiender kunnen.Probleem is, dat kan niet want dan wordt het een volledig autonome rijbaanwissel. Stel dat daar een achterligger zit duikt en je rechts wilt inhalen? Dan moet je dus eerst bevestigen.