Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet het niet. Waarom zou het niet gebeuren?
Heel simpel. De auto moet controleren of jij tijdig de auto kan overnemen. Dat is de voorwaarde voor level3 in Europa. En de stuur-nag is level2 monitoring.

Dus mijn conclusie hieruit is dat een oude S/X, welke geen interieur camera heeft, nooit FSD kan gaan draaien in Europa, zonder dat je het stuur los mag loslaten. En daarom heb je er dus eigenlijk niks aan...
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Waarom? FSD Beta is in de VS ook beschikbaar op legacy S en X, zonder een camera naar het interieur gericht.
Omdat de wet de camera verplicht, begrijp ik uit de commentaren hier. In de VS gelden andere wetten.
Ik zou super blij zijn met FSD Beta, zelfs al zou ik het stuur zoals nu moeten vasthouden.
Jij wel, maar als het niet toegelaten is, zal zelfs Elon het niet implementeren.
 
RDW heeft plannen voor 2025!

RDW-smart-city-test-track.jpeg


Tweakers paywall: Hoe test je de auto van de toekomst? RDW bouwt een nieuwe testbaan in de polder


2025 duurt nog even, dus hou je autootje nog even heel :)
 
  • Funny
Reactions: ramonneke
RDW heeft plannen voor 2025!

View attachment 851604

Tweakers paywall: Hoe test je de auto van de toekomst? RDW bouwt een nieuwe testbaan in de polder


2025 duurt nog even, dus hou je autootje nog even heel :)
Ik schaar dit wel onder kopje positief nieuws...