Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
C618EA84-9A36-42CE-AAE1-333388D2CFCF.png
 
Ik ben hem af en toe even kwijt. We hadden de tweet dat de huidige beta 9.2 niet zo sterk was, maar de nieuwe 9.3 weer een stuk beter Tweet musk inzake 9.2 en 9.3. Nu, als ik het goed lees, wordt die betere beta niet uitgerold? En direct door naar de .10?

De timing en wens zie ik dan meer in relatie tot eind Q3 / financiële cijfers...
Ook in limited beta's krijgen niet alle testers elke build. Het kan goed zijn dat 9.3 een versie was met updates voor "FSD Beta", maar er tegelijk een andere feature branch bestaat die "FSD Beta" ook op snelwegen toepast en die versie 10 gaat zijn. Dus neem je de verbeteringen van 9.3 mee in 10.

Het is niet ongewoon om verschillende features parallel te ontwikkelen en die dan te mergen in een release.

1629956758818.png
 
  • Like
Reactions: job-lek

Even de grapjes over 'twee weken zeker' weglatend:

Als dat allemaal klopt zou het ongeveer gelijk vallen met de cijfers over Q3. Wordt dus financieel én inhoudelijk interessant.

MIJN VERWACHTINGEN/HOOP

Voor Europa zijn mijn verwachtingen laaggespannen. Inmiddels is er zelfs in USA al gemor dat er in de beta wel heel veel op 'Musk terrein' wordt gestuurd. Daarna zal de focus op de hele USA gaan liggen en daarna (denk ik) Canada (relatief gemakkelijk) en China.

Naast het stadsrijden (waar nu de focus op is), ben ik meer geïnteresseerd in verbeteringen bij snelweg rijden. Het geautomatiseerd rijden (niet hoeven bevestigen van rijbaanwissels ed) hoeft nog niet eens, maar:
- herkennen van verkeersborden met optie om die snelheid over te nemen;
- afremmen voor bochten waar nodig zodat deze zonder piepen genomen kunnen worden;
- geen knipperlichten disco meer;
- uiteraard oplossen van phantom brakes.
En dit gecombineerd met hoog frequente kaartupdates!