Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Self driving voor de helft van de prijs

This site may earn commission on affiliate links.
Lbl3, heb ik goed begrepen dat de jouwe geleverd is op 26/2 en dat ze je gezegd hebben dat je de gratis upgrade kreeg? Waar was dat? Die van ons was 12/2, maar in Gent wisten ze nog van niets. Ik passeer er toevallig morgen voor een TWC en ook een brandblussertje dat ik nog tegoed had (wettelijk verplicht in België, om ICE te kunnen blussen bij ongeval). Maar ik kan al raden hoeveel ze daar gaan weten.

Het zou in elk geval wel straf zijn als preorders van het eerste uur (letterlijk, ik was volgnummer 2 in Aartselaar op de bewuste reserveringsdag) die upgrade zouden mis lopen terwijl anderen vlak achter hen hem wel krijgen. En Elon had toch een cadeautje beloofd aan early reservation holders? Laat dit het dan zijn...
Ik heb ook een model 3 P geleverd gekregen op 8/3/2019. Had EAP besteld, verder niets nieuws over eender welke mogelijke upgrade naar FSD, en aan welke prijs. Heb maar eens een mailtje verzonden.
 
Ben al twee dagen bezig met bellen en emailen. Er wordt beloofd dat er teruggebeld wordt of gemaild maar dat gebeurd niet. Ik zit met de situatie dat ik nog op tijd FSD wil aanschaffen maar ik kan het niet. Er is geen mogelijkheid in mijn account bij mijn nieuwe Model 3. Telefonisch komt ik ook niet veel verder, want ze weten serieus niet hoeveel ik moet betalen...
 
Zojuist de mail ontvangen:

"De prijs van de Full Self Upgrade upgrade na levering bedraagt € 7.400. Deze kunt u voor deze prijs aanvragen bij uw dichtsbijzijnde service center nadat Autopilot is geactiveerd op uw Model 3. Mocht er een prijs verandering plaatsvinden is dit uw bewijs voor de aanschaf op de afgesproken prijs"
 
  • Informative
Reactions: SeBsZ
Zojuist de mail ontvangen:

"De prijs van de Full Self Upgrade upgrade na levering bedraagt € 7.400. Deze kunt u voor deze prijs aanvragen bij uw dichtsbijzijnde service center nadat Autopilot is geactiveerd op uw Model 3. Mocht er een prijs verandering plaatsvinden is dit uw bewijs voor de aanschaf op de afgesproken prijs"

7400 euro is een ontzettende bak met geld voor alleen lane change en Summon, ik pas er voor. Ik doe het voorlopig lekker met AP, wie weet komt er in de toekomst een trial voor FSD en wie weet gaan Elon weer prijzen verlagen. Zodra er NOA of echte FSD in NL beschikbaar is is het vroeg genoeg om te overwegen of ik daar 7400 euro op stuk wil staan.
 
  • Like
Reactions: 1MP3R4T0R
7400 euro is een ontzettende bak met geld voor alleen lane change en Summon, ik pas er voor. Ik doe het voorlopig lekker met AP, wie weet komt er in de toekomst een trial voor FSD en wie weet gaan Elon weer prijzen verlagen. Zodra er NOA of echte FSD in NL beschikbaar is is het vroeg genoeg om te overwegen of ik daar 7400 euro op stuk wil staan.
Precies wat ik dacht. Voor 7.4K laat ik het links liggen.
 
  • Like
Reactions: Odie
Zojuist de mail ontvangen:

"De prijs van de Full Self Upgrade upgrade na levering bedraagt € 7.400. Deze kunt u voor deze prijs aanvragen bij uw dichtsbijzijnde service center nadat Autopilot is geactiveerd op uw Model 3. Mocht er een prijs verandering plaatsvinden is dit uw bewijs voor de aanschaf op de afgesproken prijs"
Klopt niet! Als huidge S en X owners het kunnen bestellen voor 2.100 via de account pagina dan hoeven Model 3 owners het niet te doen voor 3x de prijs!
 
Krijg net deze van DeliveryNL:

Wat vervelend om te horen dat u geen duidelijkheid krijgt vanuit het service centrum. Door de snelle veranderingen gaat het helaas niet altijd zoals het zou moeten lopen.

Bij deze stuur ik u de bevestiging dat u recht heeft op 50% korting op zowel AP als FSD. Deze kunt u via het service centrum laten activeren en betalen. De aankomende prijsveranderingen zullen hier geen effect op hebben. Als u contact op neemt met het service centrum kunt u deze email meesturen als bewijs dat u recht op de 50% korting heeft.,

Vriendelijke groet,


Inside Delivery Advisor Team, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]
Niet gratis, maar wel voor de helft (Model 3 levering was 9 feb). Tja. Nu nog een SeC vinden die door het moederschip is geinstrueerd hoe ze dit voor elkaar kunnen krijgen ;)
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Krijg net deze van DeliveryNL:

Wat vervelend om te horen dat u geen duidelijkheid krijgt vanuit het service centrum. Door de snelle veranderingen gaat het helaas niet altijd zoals het zou moeten lopen.

Bij deze stuur ik u de bevestiging dat u recht heeft op 50% korting op zowel AP als FSD. Deze kunt u via het service centrum laten activeren en betalen. De aankomende prijsveranderingen zullen hier geen effect op hebben. Als u contact op neemt met het service centrum kunt u deze email meesturen als bewijs dat u recht op de 50% korting heeft.,

Vriendelijke groet,


Inside Delivery Advisor Team, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]
Niet gratis, maar wel voor de helft (Model 3 levering was 9 feb). Tja. Nu nog een SeC vinden die door het moederschip is geinstrueerd hoe ze dit voor elkaar kunnen krijgen ;)
Nice! Hoe heb je deze mail gekregen? Mijn mails naar [email protected] blijven helaas onbeantwoord.
 
TM3_Levering_2019_EAP_FSD.jpg