Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
in tegenstelling tot wat Elon getweet heeft nog steeds geen oplssing van het UMC probleem in Belgie ! Wordt stilaan tijd dat Tesla hier iets aan doet en een werkende UMC levert !!!

Ik ben blij met mijn laadstation hoor. Ik moet nu al een week met UMC en 3 fase stopcontact op te laden. Ik sta elke morgen 3 minuten te trekken om die rode stekker uit het stopcontact te krijgen. Ik ga blij zijn als ik binnen 3 weken terug mijn type2 kabel kan gebruiken.
 
moet je uw S dan 3 weken missen? wat is er dan mee aan de hand?

eba9uza5.jpg


De laadpaal staat achter het hek. De model S is al terug na 2 dagen SC voor een raam dat niet meer zakte.
 
Zojuist ff de router & modem herstart, ben naar de auto gelopen en deze heeft Wi-Fi. Ik zeg: laat 5.9 vannacht maar komen, aan de voorbereidingen zal het in ieder geval niet liggen! ;-)

Ik heb ook nog steeds geen melding gehad :confused:
De auto maakt toch automatisch verbinding met wifi of niet?
Als ik nu de auto instap zie ik alleen 3G en daarna maak ik handmatig verbinding met Wifi..
 
Vreemd verhaal, de download (middels Tesla Service laptop) kost 5 minuten dan kun je weer verder.
10 minuten later presenteert de update zich net als bij een OTA update. Installeren kun je dus doen wanneer het je uitkomt.

als dat waar is baal ik wel een beetje want dan is het een kleine service waar ze je direct mee kunnen helpen. En het was nu niet zo dat ik het idee had dat iedereen zich daar het schompes aan het werken was.

By the way nog steeds geen 5.9.....wachten
 
De mentale pijn waar Tesla bezitters aan worden blootgesteld bij het wachten op een auto, 5.9, 6.0, 32amp laden en de supercharger rollout! Mensen die wekenlang elk uur naar hun auto lopen op zoek naar een klokje...wat een horror! :)
 
De mentale pijn waar Tesla bezitters aan worden blootgesteld bij het wachten op een auto, 5.9, 6.0, 32amp laden en de supercharger rollout! Mensen die wekenlang elk uur naar hun auto lopen op zoek naar een klokje...wat een horror! :)

Inderdaad! Gelukkig vind ik hier mensen die deze schier ondragelijke pijn snappen - in mijn directe omgeving kan ik hier bij niemand mee terecht! #lotgenotencontact
 
Last edited:
Vannacht ben ik van .88 naar .94 ge-upgrade. Eerste wat me opviel was dat het camera beeld nu naar beneden zakt als het popupje om je profiel op te slaan verschijnt (als je bijv. je stoel of je spiegel verzet). In .88 werd het camerabeeld grijs als er een popup overheen lag, nu schuiven/verkleinen ze het beeld gewoon een stukje naar beneden (want blijkbaar kunnen ze geen UI element over het camerabeeld heen zetten) en blijft het camerabeeld zichtbaar.

Afgezien daarvan nog niks zichtbaar anders ontdekt ten opzichte van .88.