Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gekleurde (gele) rand om scherm

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn afspraak staat ergens in april maar werd net gebeld. Kennelijk nieuw SeC open in Moordrecht en of ik interesse had om de afspraak te verplaatsen en dan kon in komende maandag daar terecht.

Zelf woon in erg dicht bij SeC R'dam dus ik heb m'n afspraak laten staan maar in Moordrecht kunnen ze dus ook de UV behandeling kennelijk uitvoeren.
 
Mijn afspraak staat ergens in april maar werd net gebeld. Kennelijk nieuw SeC open in Moordrecht en of ik interesse had om de afspraak te verplaatsen en dan kon in komende maandag daar terecht.

Zelf woon in erg dicht bij SeC R'dam dus ik heb m'n afspraak laten staan maar in Moordrecht kunnen ze dus ook de UV behandeling kennelijk uitvoeren.
Ben benieuwd of ze beide schermen doen. Bij mij is het kleine scherm in Rotterdam gedaan. Alleen aan de bovenkant is het niet weg.
 
Mijn afspraak staat ergens in april maar werd net gebeld. Kennelijk nieuw SeC open in Moordrecht en of ik interesse had om de afspraak te verplaatsen en dan kon in komende maandag daar terecht.

Zelf woon in erg dicht bij SeC R'dam dus ik heb m'n afspraak laten staan maar in Moordrecht kunnen ze dus ook de UV behandeling kennelijk uitvoeren.

Waar zitten ze in Moordrecht?
Ik kan alleen op internet vinden dat ze monteurs zoeken voor de vestiging in Moordrecht.
 
Waar zitten ze in Moordrecht?
Ik kan alleen op internet vinden dat ze monteurs zoeken voor de vestiging in Moordrecht.
6E486DF3-EFB5-488C-82BC-EF94EA0B4AE2.png
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Vanmiddag in Rotterdam m'n S ingeleverd. Bij intake werd gezegd dat het 1.5u zou duren. Na 2u buiten in de zon zitten kwam iemand zich verontschuldigen dat het wat langer duurde maar dat dit kwam omdat ze de cockpit ook mee hebben genomen.

Na 2.5u kon ik weer huiswaarts zonder yellow banding om beide schermen.

De auto is weer bijna als nieuw.
 
  • Like
Reactions: Remog
Vanmiddag in Rotterdam m'n S ingeleverd. Bij intake werd gezegd dat het 1.5u zou duren. Na 2u buiten in de zon zitten kwam iemand zich verontschuldigen dat het wat langer duurde maar dat dit kwam omdat ze de cockpit ook mee hebben genomen.

Na 2.5u kon ik weer huiswaarts zonder yellow banding om beide schermen.

De auto is weer bijna als nieuw.
Ik ben de 22ste aan de beurt in Tilburg in combinatie met de 2-jaarsbeurt.

En het kleine scherm??
 
Het kleine scherm hebben ze bij mij ook gedaan in Rotterdam. Alleen de bovenkant is niet verholpen. Is die bij jou helemaal hersteld? Ik zie het met name met fel zonlicht.

Het kleine scherm had ik eigenlijk enkel last aan de bovenzijde. Het grote scherm zag er zo perfect uit dat ik het kleine cockpit scherm niet eens heb geïnspecteerd en dat ga ik NU gelijk even voor je doen. Maak meteen wat foto's :)
 
Apart, de invoer tekst kleur is hier opeens zwart.... Hopelijk is de tekst straks leesbaar.

Hier de foto's waarvan 1 van het grote scherm en 3 van het kleine cockpit schermpje. Niks meer te zien en heb de auto express nog zo neergezet met invallend zonlicht waarop echt de groen gele rand bovenin zichtbaar was.
Wel is het schermpje een beetje schmutzig (met dank aan Tesla Bjorn)

IMG_20200411_095700.jpg
IMG_20200411_095726.jpg
IMG_20200411_095756.jpg
IMG_20200411_100110.jpg
 
  • Like
Reactions: bugboy