bugboy
Active Member
In zijn activiteitenlog lijkt me dat hij een Model S (2018) heeft. Ik heb alleen nog maar klaagposts gezien...3, S of X?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In zijn activiteitenlog lijkt me dat hij een Model S (2018) heeft. Ik heb alleen nog maar klaagposts gezien...3, S of X?
Een verloren ziel dusIn zijn activiteitenlog lijkt me dat hij een Model S (2018) heeft. Ik heb alleen nog maar klaagposts gezien...
Ja. Je hebt dus niet alleen een hele rand
Ja. Dat is de standaard reactie.Was gisteren bij SeC Amsterdam met een collega welke een MS 02/2018 mcu1 heeft en met gele randen om zijn scherm (binnen de garantie termijn). Hij kaartte zijn probleem aan maar kreeg te horen dat het repareren met de UV lamp geen garantie is maar onder "goodwill" wordt opgelost en dat het 3 uur duurt. Krijgt geen vervangend vervoer en moet dus wachten terwijl de reparatie word uitgevoerd.
De service medewerker gaf aan dat het scherm niet stuk is en dat deze alles doet wat hij moet doen, de gele rand is puur cosmetisch niet in orde maar functioneel niet.....
Hebben mensen hier hetzelfde verhaal te horen gekregen?
Ja. Dat is de standaard reactie.
Ben ik helemaal met je eens. Ik lease dus kan er niks van zeggen. Als je niet least hoop ik dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt.Maar ze staan toch niet in hun recht hoop ik?
Wat een onzin uitleg.....
Maar ze staan toch niet in hun recht hoop ik?
Wat een onzin uitleg.....
De UV behandeling fixed het probleem... dus wat is je issue?
Mijn issue is dat een medewerker letterlijk zegt "We fixen dit probleem onder de noemer goodwill, dus je hebt geen recht op een leenauto" en alle andere voordelen waar je met garantie wel recht op hebt! Nu kan je daar weer 3 uur zitten wachten in je eigen tijd!
Ook heb ik vernomen dat deze "fix" niet voor een permanente oplossing zorgt omdat het euvel weer gedeeltelijk terugkeert.
Hoezo goodwill in een garantieperiode???
Zo ver ik had begrepen hebben de nieuwe schermen er geen last van? Tesla gaf mij twee opties: nu vervangen (vorig jaar april) met kans dat euvel terugkomt of wachten op nieuwe versie schermen waar het verholpen is. Optie twee gekozen en ze zouden contact met mij opnemen als de nieuwe schermen gereed waren en dat hebben ze gedaan, scherm is toen gratis vervangen door mobile service.
Optie twee gekozen en ze zouden contact met mij opnemen als de nieuwe schermen gereed waren en dat hebben ze gedaan, scherm is toen gratis vervangen door mobile service.
Zo ver ik had begrepen hebben de nieuwe schermen er geen last van? Tesla gaf mij twee opties: nu vervangen (vorig jaar april) met kans dat euvel terugkomt of wachten op nieuwe versie schermen waar het verholpen is. Optie twee gekozen en ze zouden contact met mij opnemen als de nieuwe schermen gereed waren en dat hebben ze gedaan, scherm is toen gratis vervangen door mobile service.
Er is inderdaad een periode geweest dat deze werden vervangen. Tot dat deze aan de lopende band werden vervangen en vervangen toch wel kostbaar werd voor praktisch alle in 2018 gefabriceerde S/X modellen
Wanneer is dit verbeterde scherm bij jou vervangen?
Net zoals @Hbrink wil ik t.z.t. de Multimedia upgrade (MCU1 > MCU2) laten uitvoeren, dan wordt het scherm waarschijnlijk ook gelijk mee vervangen.
hoe weet je of je mcu1 of mcu2 hebt?
Ik heb ook gele randen, die afspraak moet nu apart worden ingepland, voor de lopende band denk ik