TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Gezocht : Iemand laadpas voor Italie? vertrek morgen, ICE gisteren in panne

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by billytcherno, Jul 18, 2016.

1. billytcherno

billytcherno Member

Alsof de duivel er mee gemoeid is: vertrek morgen op vakantie naar Italie/Toscane, met de wagen van mijn echtgenote, omdat we toch diep buiten supercharger-teritorium gaan vertoeven. Haar wagen is gisteren in panne gevallen, en zal ik dus met de Tesla moeten. Superchargers ok, maar de rest weet ik hoe ik het nu nog geregeld krijg (cfr de thread elder op het forum)

Daarom : Heeft er iemand in Belgie een Enel of andere lokale laadpas die ik zou mogen gebruiken de komende 2 weken?

Mijn tel is 0473700645

Many Tx

2. jeJochen

jeJochen Member

Als je hen mailt leggen ze in noodgeval een klaar op een Italiaans adres naar wens. (In overleg natuurlijk)

3. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Idd, ik heb mijn DUE energie pas 2 dagen na aanvraag opgehaald in een hotel in Noord Italie waar we toen overnachten. Was netjes met de post verstuurd.

Home Page - Mobility Due Energie

4. HWS

HWS Speedjunkie

Ik heb niet zo'n pas maar. Woon wel vlak bij Bas. Mocht hij zijn pas ter beschikking stellen, of een ander in de buurt van Den Haag. Ik rij vanmiddag naar Zutendaal, België. Zou m mee kunnen nemen voor je.

5. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Ik zit zelf de komende weken in Italie dus neem hem liever zelf mee.. o_O:)

6. billytcherno

billytcherno Member

Tx. Vrouwlief ziet het ondertussen niet zitten om de Tesla te vertrekken. Zelfs met de Due kaart zitten we regelmatig ver van een laadpaal, en dan langer moet laden gecombineerd met 3 kids die moeten ge-entertained worden als ook de omleidingen die we dan moeten rijden, maakt dat ik toch ergens een ICE zal moeten zoeken.

Italië is best te doen met de Tesla denk ik dan, maar dan moeten hotels ifv laden gekozen worden. De hele zwik was al geregeld, dus het zal niet voor deze zijn .... Helaas, keek er wel naar uit om e-gewijs naar ginder te gaan. ;-)

7. Bankroetlama

Bankroetlama Member

#7 Bankroetlama, Jul 18, 2016
    Last edited: Jul 18, 2016
    Ik belde net, en er was al een oplossing gevonden.

Share This Page