Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht : Iemand laadpas voor Italie? vertrek morgen, ICE gisteren in panne

This site may earn commission on affiliate links.
Alsof de duivel er mee gemoeid is: vertrek morgen op vakantie naar Italie/Toscane, met de wagen van mijn echtgenote, omdat we toch diep buiten supercharger-teritorium gaan vertoeven. Haar wagen is gisteren in panne gevallen, en zal ik dus met de Tesla moeten. Superchargers ok, maar de rest weet ik hoe ik het nu nog geregeld krijg (cfr de thread elder op het forum)

Daarom : Heeft er iemand in Belgie een Enel of andere lokale laadpas die ik zou mogen gebruiken de komende 2 weken?

Mijn tel is 0473700645

Many Tx
 
Tx. Vrouwlief ziet het ondertussen niet zitten om de Tesla te vertrekken. Zelfs met de Due kaart zitten we regelmatig ver van een laadpaal, en dan langer moet laden gecombineerd met 3 kids die moeten ge-entertained worden als ook de omleidingen die we dan moeten rijden, maakt dat ik toch ergens een ICE zal moeten zoeken.

Italië is best te doen met de Tesla denk ik dan, maar dan moeten hotels ifv laden gekozen worden. De hele zwik was al geregeld, dus het zal niet voor deze zijn .... Helaas, keek er wel naar uit om e-gewijs naar ginder te gaan. ;-)