Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy Juice Booster 2

This site may earn commission on affiliate links.
De Juice Booster 2 kan je nu ook bestellen op onze nieuwe webshop in België www.juicebooster.eu of www.teslatech.eu .
Ik kan een Groupbuy organiseren echter dan moeten er minstens 25 gegadigden zijn. De prijs wordt dan 765 Euro (ex. BTW). Bij 50 stuks gaat daar nog eens 50 Euro af. Wel alleen betaling via bankoverschrijving (geen PayPal). Alles netjes met factuur natuurlijk.

Laat maar een bericht op dit forum als je interesse hebt. Zodra er 25 zijn contacteer ik iedereen (er zijn er al 4). Indien je een JB2 wil voor de zomervakantie is snel zijn blijkbaar de boodschap want de eerste productiebatch is blijkbaar al bijna uitverkocht.
 
En korting op adapters?

Een korting is pas mogelijk zodra er 25 stuks worden besteld. Ik vrees dat we geen 25 personen gaan vinden die dezelfde adapters willen kopen. Maar het kan altijd natuurlijk.

Welke adapets nuttig zijn is situatie afhankelijk. De hele kit lijkt me niet nodig voor iedereen.
Ikzelf denk dat een 16A/400V adapter (de rode 16A stekker) wel al eens van pas kan komen, de Type 3C voor ritjes in Frankrijk en de GB adapter voor de UK. De andere adapters lijken me iets minder nuttig.
 
Ik overweeg om zo'n setje te kopen voor de Road Trip Travel Club.
En dan te verhuren tegen een beperkt bedrag.

Het zou een beetje ongunstig zijn als we allemaal zo'n ding kopen voor die paar dagen per jaar dat het nodig is op reis.
Dan ligt het 350 dagen paar jaar bij iedereen maar stof te verzamelen.

Als je er al eentje hebt gekocht dan wil ik wel de eerste huurder zijn ;)
 
Ik was nog aan het twijfelen tussen de JB2, de Fivari of niks.
Het is eigenlijk vooral voor de gemoedsrust, want tot nog toe heb ik (behalve één keer type2-type3 kabel) nog nooit iets anders nodig gehad dan de type 2 kabel of de UMC.
Ik zou het de 'investering' best waard vinden, maar ben bang dat het ding over een paar jaar echt ongebruikt op zolder belandt als er overal Superchargers en Destination Chargers zijn...
 
  • Like
Reactions: Phil_BE
Ik was nog aan het twijfelen tussen de JB2, de Fivari of niks.
Het is eigenlijk vooral voor de gemoedsrust, want tot nog toe heb ik (behalve één keer type2-type3 kabel) nog nooit iets anders nodig gehad dan de type 2 kabel of de UMC.
Ik zou het de 'investering' best waard vinden, maar ben bang dat het ding over een paar jaar echt ongebruikt op zolder belandt als er overal Superchargers en Destination Chargers zijn...

dat is idd ook mijn beweegreden,

ik heb trouwens nog een Franse stekker voor de UMC in de aanbieding.
 
Ik ben er wel uit. Ik ga voor de JB2.
Reden is dat de Fivari incl. type B zekering iets duurder uitkomt en de vormfactor van de JB2 mij net iets meer aanspreekt, alhoewel ik de verbruiksmeter van de Fivari ook graag had willen hebben.
 
Mij mag je ook bijrekenen voor de groupbuy Juicebooster 2. Hoewel ik nog een 2 tal maanden zal moeten wachten op mijn allereerste Tesla Model S 75D (levering voorzien eind juli/aug, na 2 jaar lang twijfelen uiteindelijk mijn aankoop uitgesteld na het lezen over rumours van het facelift model), denk ik dat deze innovatieve compacte oplader een mooie en veilige aanvulling is naast het bestaande supercharger netwerk... ik kijk er in ieder geval erg naar uit naar deze big step! .. :)
 
Mij mag je ook bijrekenen voor de groupbuy Juicebooster 2. Hoewel ik nog een 2 tal maanden zal moeten wachten op mijn allereerste Tesla Model S 75D (levering voorzien eind juli/aug, na 2 jaar lang twijfelen uiteindelijk mijn aankoop uitgesteld na het lezen over rumours van het facelift model), denk ik dat deze innovatieve compacte oplader een mooie en veilige aanvulling is naast het bestaande supercharger netwerk... ik kijk er in ieder geval erg naar uit naar deze big step! .. :)

Welkom aan boord !
Het is nog wat wachten op je auto, alvast sterkte gewenst... . :)
 
  • Funny
Reactions: Noelis
Geen goed nieuws. Ik annuleer de groupbuy van de Juicebooster 2.
Er zijn uiteindelijk slechts 6 kandidaat-kopers en dat is echt te weinig om enige korting te krijgen bij Juice Technology.
Ondanks herhaaldelijk aandringen krijg ik geen antwoord van Juice Technology over de definitieve leverdatum, ik krijg zelfs geen antwoord meer op mijn e-mails.
Verder heb ik een vrij onbeleefde e-mail gekregen van Avni ivm deze groupbuy. Zonder zijn toestemming mag ik dit van hem niet organiseren en zijn toestemming zou hij nooit geven voor dit soort van initiatieven. Onze webshop zou ook niet de foto's mogen gebruiken van de JT website, enz...
In de meer dan 20 jaar dat ik al webshops beheer heb ik dit nog nooit meegemaakt. Ik krijg zo de indruk dat men dit product eigenlijk niet langs dealers wil verkopen. En ik begin ook te twijfelen aan de betrouwbaarheid van dit bedrijf gezien de steeds maar vooruitgeschoven leveringsdatum.