Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy Juice Booster 2

This site may earn commission on affiliate links.
Geen goed nieuws. Ik annuleer de groupbuy van de Juicebooster 2.
Er zijn uiteindelijk slechts 6 kandidaat-kopers en dat is echt te weinig om enige korting te krijgen bij Juice Technology.
Ondanks herhaaldelijk aandringen krijg ik geen antwoord van Juice Technology over de definitieve leverdatum, ik krijg zelfs geen antwoord meer op mijn e-mails.
Verder heb ik een vrij onbeleefde e-mail gekregen van Avni ivm deze groupbuy. Zonder zijn toestemming mag ik dit van hem niet organiseren en zijn toestemming zou hij nooit geven voor dit soort van initiatieven. Onze webshop zou ook niet de foto's mogen gebruiken van de JT website, enz...
In de meer dan 20 jaar dat ik al webshops beheer heb ik dit nog nooit meegemaakt. Ik krijg zo de indruk dat men dit product eigenlijk niet langs dealers wil verkopen. En ik begin ook te twijfelen aan de betrouwbaarheid van dit bedrijf gezien de steeds maar vooruitgeschoven leveringsdatum.
@RudiDL ,

spijtig om te horen.
Ik heb ook de indruk dat ze het niet makkelijk hebben met de productie.
"De beer verkopen voor hij geschoten is", zo noemt dat.
Heb van Avni de melding gekregen dat hij rond 16/6 verstuurd wordt. Enkele dagen later krijg ik een mail van een mevr. Lavina dat hij tussen 16/6 en 24/6 geproduceerd wordt. Heb hen gezegd dat als ze 1/7 levering niet halen ik hem niet meer moet hebben. Ze zei dat het haalbaar was maar dat ik ook een JB1 kon krijgen. Eerlijk...dan neem ik liever een Fivari!
 
@RudiDL ,

spijtig om te horen.
Ik heb ook de indruk dat ze het niet makkelijk hebben met de productie.
"De beer verkopen voor hij geschoten is", zo noemt dat.
Heb van Avni de melding gekregen dat hij rond 16/6 verstuurd wordt. Enkele dagen later krijg ik een mail van een mevr. Lavina dat hij tussen 16/6 en 24/6 geproduceerd wordt. Heb hen gezegd dat als ze 1/7 levering niet halen ik hem niet meer moet hebben. Ze zei dat het haalbaar was maar dat ik ook een JB1 kon krijgen. Eerlijk...dan neem ik liever een Fivari!
ik heb een fivari besteld
 
Ik kom er zo jaarlijks wel meerdere bedrijven tegen die niet graag verkopen, die het blijkbaar goed genoeg doen en geen extra omzet of winst wensen. Ik zit dan nog in de sector de van home entertainment, waar jaarlijks de omzet met dubbele cijfers zakt, kom ik met een mooie jaaromzet, moeten ze je niet, we hebben zo al werk genoeg! Ok dan!
 
Kortsluiting hoop ik ook niet. Maar ik geef toe: het wegvallen van de JB2 heeft wat losgemaakt.
Ik zit momenteel zelfs even door de voorraad van bepaalde componenten heen. Levertermijn voor nieuwe bestellingen schuift op richting half juli.
 
Ter info
De Juice Booster 2 lijkt leverbaar , 3 weken levertijd
Mobile Ladestation JUICE BOOSTER 2

Inclusief de 'altijd juiste adapter bij je' set komt het op €1499 inclusief BTW. Exclusief die adapters set €999, daar zit dan de CEE32 adapter en de huisaansluiting adapter naar keuze bij.
En als je dan ook nog een Verzekering bij "Zürich.com" afsluit krijg je daar 20% korting per jaar. Zürich heeft ene kantoor in Den Haag.
 
Inclusief de 'altijd juiste adapter bij je' set komt het op €1499 inclusief BTW. Exclusief die adapters set €999, daar zit dan de CEE32 adapter en de huisaansluiting adapter naar keuze bij.
Mooi ding hoor, maar daar ligt toch wel even een kapitaaltje naast de auto, gewoon op de straat of in de parkeergarage.
Ik herinner mij nog de post over iemand wiens laadkabel ergens in het noorden van het land was gestolen.
Het zou handig zijn als men ook een simpele oplossing zou verzinnen om hem (permanent gemonteerd?) binnen de auto te kunnen gebruiken. :rolleyes:
 
Mooi ding hoor, maar daar ligt toch wel even een kapitaaltje naast de auto, gewoon op de straat of in de parkeergarage.
Ik herinner mij nog de post over iemand wiens laadkabel ergens in het noorden van het land was gestolen.
Het zou handig zijn als men ook een simpele oplossing zou verzinnen om hem (permanent gemonteerd?) binnen de auto te kunnen gebruiken. :rolleyes:

De kabel is toch vergrendeld in der MS? Dan zou de JuiceBooster alleen toch te stelen zijn door de kabel door te knippen? Volgens mij gaat dan toch ineens je kapsel in rook op. :rolleyes:
 
Toch niet: je ontkoppelt de stekker langs de kant van het net, de stroom valt onmiddellijk op nul en dan knip je de kabel door langs de kant van het voertuig, vlak voor de type 2 stekker zodat je een lange kabel overhoudt. Nieuwe stekker erop en je bent gesteld.
Dergelijke mobiele laadapparatuur tegen diefstal beveiligen is een haast onmogelijke zaak.
Ik heb er bij mijn laadstations ook over nagedacht. Bij de versie zonder vaste laadkabel is het in principe nog gemakkelijker om het laadstation mee te nemen want de laadkabel zit er in een socket gestoken, je moet dus zelfs niets doorknippen of beschadigen.
Uiteindelijk suggereer ik om het geheel te beveiligen met een slot met een langere beugel waar je beide kabels doorlust, maar ook dat geeft zeker geen absolute zekerheid.
SL8170.jpg
 
  • Informative
Reactions: PascalH
Toch niet: je ontkoppelt de stekker langs de kant van het net, de stroom valt onmiddellijk op nul en dan knip je de kabel door langs de kant van het voertuig, vlak voor de type 2 stekker zodat je een lange kabel overhoudt. Nieuwe stekker erop en je bent gesteld.
Dergelijke mobiele laadapparatuur tegen diefstal beveiligen is een haast onmogelijke zaak.
Ik heb er bij mijn laadstations ook over nagedacht. Bij de versie zonder vaste laadkabel is het in principe nog gemakkelijker om het laadstation mee te nemen want de laadkabel zit er in een socket gestoken, je moet dus zelfs niets doorknippen of beschadigen.
Uiteindelijk suggereer ik om het geheel te beveiligen met een slot met een langere beugel waar je beide kabels doorlust, maar ook dat geeft zeker geen absolute zekerheid.
SL8170.jpg

 
  • Informative
Reactions: PascalH
Ik heb niet willen beweren dat een slotje het laadstation wel kan beveiligen. De stelling was juist het omgekeerde,namelijk dat het nagenoeg onmogelijk is om zo'n mobiel laadstation te beveiligen als men bereid is om het enigszins te beschadigen.
Alleen, met het slot, moet je ook de Fivari zonder vaste kabel beschadigen alvorens je hem kan stelen. Zonder dat slotje kan je het laadstation gewoon loskoppelen en meenemen.
 
  • Like
Reactions: PascalH