ERvee
Active Member
Die VW bus praten ze al n paar jaar over (iig de personenbus variant). Ik ben wel enthousiast, mits beetje betaalbaar. Lijkt me een heel mooie manier van kamperen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, ben bang dat ze het nog heel moeilijk gaan krijgen in Duitsland met de vakbonden en ondernemingsraden. een massieve transitie moeten ze door. De huidige fabrieken moeten worden omgebouwd en dan is er echt niet zo veel plaats meer voor personeel. En welke robot fabrikant gaan ze gebruiken? De hofleverancier van Mercedes en BMW is gekocht door...… Tesla. En kwa batterij productie stelt Duitsland nog helemaal niks voor.Dat ding kon best eens goed verkopen inderdaad. Maarja, dit is een van de "papieren tijgers". Eerst nog maar eens zien.
Merken vind er ook wat van:
Merkel hamert op belang eigen batterijproductie voor elektrische auto | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Dat laatste gaat nu echt goed komen. 'Mutti Merkel' wil het en zij kan het weten.Tja, ben bang dat ze het nog heel moeilijk gaan krijgen in Duitsland met de vakbonden en ondernemingsraden. een massieve transitie moeten ze door. De huidige fabrieken moeten worden omgebouwd en dan is er echt niet zo veel plaats meer voor personeel. En welke robot fabrikant gaan ze gebruiken? De hofleverancier van Mercedes en BMW is gekocht door...… Tesla. En kwa batterij productie stelt Duitsland nog helemaal niks voor.
Welke M3 concurrenten komen er in 2019 en 2020 daadwerkelijk aan? iPace, E-tron en EQC zijn meer MY concurrenten en starten qua prijs waar de M3 stopt. Heb ik wat gemist?Nee. Gaat absoluut een populaire auto worden, ik denk zeker in 2019 de bestverkochte EV in Nederland. En komen er in de loop van 2019 en 2020 wat concurrenten aan waardoor consumenten keuze krijgen. Genoeg VW EN Audi rijders die graag VW of Audi willen blijven rijden.
Volgens mij zijn dit geen concurrenten voor de M3, want B-C segment. Persoonlijk verwacht ik dat de zakelijke rijder door de 4% bijtelling tot 50K vanaf 2019 eerder voor een M3 zal kiezen. Voor echte concurrentie is het wachten op een BEV A4, 3-serie of C-klasse en die zijn helaas nog niet in zicht.Begrijp me niet verkeerd, ik kies blind voor de model 3, met mijn ervaringen van de model S en de bijbehorende verslaving aan autopilot en superchargen. Voor de mensen die nog niet bekend zijn met electrisch rijden denk ik dat onderstaande auto's alternatieven zijn. Sommige al uit, sommigen komen nog.
Kia e-niro
Hyundai Kona
Nissan Leaf
DS3 crossback
Toch wel lekker hoor. Geen wegenbelasting op auto van 2k kgTot slot is de EV voor de particuliere markt (in de meeste gevallen) nog niet interessant, te hoge aanschaf, te weinig fiscale stimulans zoals we die wel op de zakelijke markt hebben.
Cookies op AD.nl | AD.nl
"Even je auto vol tanken kan straks ook thuis 'via het gasfornuis'"
*Zucht*
Bijzonder ernstig dit. Het lijkt wel of het AD een bedrijfsreclame folder heeft gepubliceerd.Cookies op AD.nl | AD.nl
"Even je auto vol tanken kan straks ook thuis 'via het gasfornuis'"
*Zucht*
Bijzonder ernstig dit. Het lijkt wel of het AD een bedrijfsreclame folder heeft gepubliceerd.