Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het interessante nieuwtjes topic

This site may earn commission on affiliate links.
Na maanden diepgravend onderzoek naar AutoPilot heeft de NHTSA een special order aan Tesla uitgevaardigd:


IMG_6354.jpeg



 
Ik mag zeker niet aan complotdenken doen maar het lijkt haast wel alsof ze bij het bergen van de laatste ev dachten “we moeten toch iets negatiefs over het brandrisico van de elektrische auto’s kunnen zeggen…”
 
Ik mag zeker niet aan complotdenken doen maar het lijkt haast wel alsof ze bij het bergen van de laatste ev dachten “we moeten toch iets negatiefs over het brandrisico van de elektrische auto’s kunnen zeggen…”
Thank god dat het geen Tesla is 🤪
 
Ik mag zeker niet aan complotdenken doen maar het lijkt haast wel alsof ze bij het bergen van de laatste ev dachten “we moeten toch iets negatiefs over het brandrisico van de elektrische auto’s kunnen zeggen…”
Helaas de verzekeringen zijn de polissen al aan het opwaarderen met als excuus brandgevaarlijke EV's.
Vraag me toch echt af welke statistieken ze gebruiken.
 
Interessant interview met een onderzoeker verbonden aan Jeff Dahn’s lab, dhr Metzger.

Aantal zeer hoopvolle ontwikkelingen worden gedeeld. Er is een pad naar een 6 miljoen km batterij en een opmerkelijk fenomeen waarbij een batterij beter wordt door laadcycli ipv slechter.

 
  • Like
Reactions: RobsEV and Maarten


In augustus was nét niet 33% van de verkochte auto’s een BEV in Nederland.

Tesla Y op nummer één en Tesla 3 op nummer twee.
Meer EV's dan benzine en 70% heeft een accu (EV + Hybrid). Hybrid rijders stappen vaak over op EV's (want ze rijden vaak al stukken electrisch). Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel non-plugins er nog verkocht worden (die toyota scam-karretjes).