Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
En net ook even geoefend bij Fastned: NewMotion card, Fastned App, ChaDeMo adapter gebruikt.:confused:
Even zoeken de eerste keer, de eerste paal deed het natuurlijk niet. Lag niet aan mij, “gebruik andere lader’ kwam in het scherm. Ging prima verder.
Kan ik de volgende keer doorgaan voor een doorwinterde gebruiker!:cool::p
Lagen daar wel stickers?:D

Goed idee. Moet ik ook eens proberen. Dit weekend. Welk station was het? Bij chademo heb je een apart iets nodig toch, voorhanden bij Fastned.
 
Lagen daar wel stickers?:D

Goed idee. Moet ik ook eens proberen. Dit weekend. Welk station was het? Bij chademo heb je een apart iets nodig toch, voorhanden bij Fastned.
Was langs A2, vanuit Luik net over de nl grens in Eijsden. Er staat een aparte ‘paal’ met de ChaDeMo-Tesla adapter, deze zit met een draad geborgd aan de paal. Hieraan moet je bij de echte laadpaal (staat er vlak naast) de middelste stekker ( tamelijk zware) koppelen, dit in je auto steken, pasje langs de paal halen en met de app de sessie starten.
Laadde bij mij (met nog 182 range) met ongeveer 200km/u. Ben naar 7kWh gestopt, einde oefening:D
 
dit plaatje zegt het
 

Attachments

  • E4ED8192-CC8E-4159-B65C-FCF13FD2176B.jpeg
    E4ED8192-CC8E-4159-B65C-FCF13FD2176B.jpeg
    245.7 KB · Views: 83
  • Informative
Reactions: Exiteer
Om de oude garde niet langer voor de voeten te lopen, ze moeten wel even slikken, hierbij een thread voor nieuwe berijders. Hierin kunnen we alles kwijt over de Tesla waarin we rijden. Off topic gaan kan bijna niet (off road wel).
@Tozz en 8@MarcelS, wij als de enige echte Drie Musketiers, de Nieuwe Garde, trappen af. Iedereen is verder welkom. We gaan genieten!!

Die ouwe zakken zien nieuwe jonge wolven wel degelijk graag komen.
Enige echte eis die wij hebben : passie, passie en passie.
Passie uitstralen, voor het merk; en voor het forum.

We zien jullie posts dan ook met plezier tegemoed !
 
  • Like
Reactions: robertvg
Ik krijg wel een beetje een mid-life crisis van dit draadje.
Voel me niet de oude garde met die 2013 Classics zonder AP, en hoor ook niet bij de 2017/18 AP2/2.5 newbees.

Gewoon een 2015 met AP1. Tussen wal en schip. Zal ik een psychiater bellen, of een tattoo laten zetten en een Harley Davidson kopen (nou ja een elektrische dan), of een eigen draadje oprichten?

Moet mijn Tesla ei toch ergens kwijt.
 
Ik krijg wel een beetje een mid-life crisis van dit draadje.
Voel me niet de oude garde met die 2013 Classics zonder AP, en hoor ook niet bij de 2017/18 AP2/2.5 newbees.

Gewoon een 2015 met AP1. Tussen wal en schip. Zal ik een psychiater bellen, of een tattoo laten zetten en een Harley Davidson kopen (nou ja een elektrische dan), of een eigen draadje oprichten?

Moet mijn Tesla ei toch ergens kwijt.

Haha, Het 'tussen wal en schip draadje'

Je vergeet trouwens de onvermijdelijke jongere vrouw die bij een midlife-crisis hoort:)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: MarcelS and Exiteer