Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg wel een beetje een mid-life crisis van dit draadje.
Voel me niet de oude garde met die 2013 Classics zonder AP, en hoor ook niet bij de 2017/18 AP2/2.5 newbees.

Gewoon een 2015 met AP1. Tussen wal en schip. Zal ik een psychiater bellen, of een tattoo laten zetten en een Harley Davidson kopen (nou ja een elektrische dan), of een eigen draadje oprichten?

Moet mijn Tesla ei toch ergens kwijt.
Je mag hier wel blijven hoor BobbyKings, dan blijf ik met mijn 2015 met AP1 ook hier. ;)
AP1, the best there is :D
 
In Maastricht ook al meegemaakt! Een vrouw van middelbare leeftijd stapt in haar auto naast die van mij geparkeerd:”Mijnheer, wat een mooie auto! Ik zag u net al rijden, wat een mooi model! Is dat zo’n energiezuinige?”
Nog nooit eerder met een auto meegemaakt.

Mooi is dat :) Reed in een oost-Gronings dorpje waar Tesla's een onbekend fenomeen zijn. Dan heb je wel een hoop "head turners'"
 
  • Love
Reactions: Exiteer
Het is een omgeving binnen de webbrowser waarin je diverse applicaties kan laten draaien van Google Earth, mail programmas en nog veel meer die kan je dan kan tonen in een dashboard dit dashboard kan bestaan uit 1 of meerdere programma's. Ik zal er een foto van maken zodra ik de gelegenheid heb.