Je mag hier wel blijven hoor BobbyKings, dan blijf ik met mijn 2015 met AP1 ook hier. AP1, the best there is
Ik heb inmiddels wel al twee keer mijn auto moeten resetten de webbrowser bleef hangen. Lijkt wel een Windows computer.
Mooi is dat Reed in een oost-Gronings dorpje waar Tesla's een onbekend fenomeen zijn. Dan heb je wel een hoop "head turners'"
Als ik de manual open in de MS zie ik alleen boven de topics. Ook als ik erop klik, daar waar de tekst zou moeten staan blijft alles wit.
Check dit draadje. Gaat m.i. over dezelfde app. EVE Tesla App - In my opinion, avoid this Scam Company
Sinds gisteren een "inloopauto" gekregen van Tesla nl een S60D in afwachting van mijn X. Ben ik dan nu officieel berijder?
Levering was voorzien voor gisteren en is een week uitgesteld. Mijn Volvo is al verkocht en dus zat ik dit weekend zonder (luxe) auto. Heb hen gewoon gevraagd of een vervangwagen mogelijk was en ik kreeg er eentje mee. Ga misschien vandaag eens een 1e keer superchargen.
Het is een omgeving binnen de webbrowser waarin je diverse applicaties kan laten draaien van Google Earth, mail programmas en nog veel meer die kan je dan kan tonen in een dashboard dit dashboard kan bestaan uit 1 of meerdere programma's. Ik zal er een foto van maken zodra ik de gelegenheid heb.
Jammer dat internet zo beperkt is. Geen video, Ok, dat snap ik nog wel, geen geluid, kan niks onthouden, geen outlook365.