Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
Deze
 

Attachments

  • 15269976672291874950809.jpg
    15269976672291874950809.jpg
    224.1 KB · Views: 87
Ik had een fijne dit weekend. Auto geconfigureerd voor gepland laden op nachtstroom. Ochtend er na kijken.. Slechts een klein deel geladen.

Blijkbaar is in de nacht de computer gereboot en heeft het laden niet weer gestart na de reboot. Onhandig. Dit is wel iets wat qua software wel iets beter kan. Een check als if (was_laden == true) { start_laden(); }; is echt niet zo ingewikkeld.

Dergelijke bugs die ik met mijn beperkte skills als programmeur in een uur kan fixen gaan mij wel snel irriteren denk ik. Gepland laden is hierdoor wel onbetrouwbaar.

Tesla heeft 't moeten bekopen met een extra SuC beurt.

Even sec bellen en vragen of ze log kunnen uitlezen(tijd dus doorgeven), dit was echt een glitch zoals je omschrijft.

Omdat normaal de auto wel gaat laden, ook als je bijvoorbeeld laat thuis komt, stel 0300uur en scheduled Charge zou ingesteld zijn om 0100 o.i.d. dan begint hij wel gewoon te laden bij thuiskomt 0300h
 
Hmm, ja ik had 'm geconfigureerd om te laden om 22:00 uur. Dat heeft hij gedaan en is toen rond 2 uur in de nacht herstart.
Daarna is hij niet meer gestart, maar ik denk dat dat wel logisch is omdat dat dan weer de volgende dag is.

Mocht het weer een keer gebeuren dan ga ik even bellen.
 
1,883 Kilometers hier :) Blijf erbij dat het uitzonderlijk veel is :)

HIj mag nu even 3 dagen rusten bij @CarGuys voor coating!

Bas is goed. Serieuze man. Weinig woorden. Houdt je op de hoogte (met foto’s) van de voortgang. Pakt de sinaasappelhuid grondig aan voordat hij de coating aanbrengt. Vraag ‘m of hij het nummerbord voor en de velgen meteen meeneemt. Scheelt je een hoop als je je Tesla schoonmaakt. Je hebt het weer mee qua harding.
 
Bas is goed. Serieuze man. Weinig woorden. Houdt je op de hoogte (met foto’s) van de voortgang. Pakt de sinaasappelhuid grondig aan voordat hij de coating aanbrengt. Vraag ‘m of hij het nummerbord voor en de velgen meteen meeneemt. Scheelt je een hoop als je je Tesla schoonmaakt. Je hebt het weer mee qua harding.

Yes heb de 1e foto binnen, hij glimt nu al als een spiegeltje! Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Vervelende is nu wel dat ik in een Peugeot 108 moet rijden. Mien god, wat een waardeloos prutding is dat.

carguys-dag1.jpg