Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
in de aanbieding:
Een model3 aanhangwagen adapter (haaks) zoals deze:
View attachment 944385

Hiermee steekt de contactdoos recht naar achteren zodat je kabel niet over de grond schraapt.
Ik heb hem nieuw gekocht en 1 keer gebruikt, bevalt uitstekend!

Voor mij uiteindelijk niet zo handig, ik heb constante stroom laten retrofitten in de trekhaak doos en deze adapter heeft alleen de aansluitingen voor de verlichting er maar in zitten. Helaas zit hij in elkaar gelijmd zodat ik niet de benodigde draden erin kan maken.

Voor een fair bod mag hij weg. Nieuwprijs is 74 euro.
Nog steeds te koop, 50 euro mag je hem hebben
 
Ik heb nog Yakima dakdragers voor een Tesla Model S vanaf 2015 liggen. Het setje is nooit gebruikt en nieuw in door de vraagprijs is € 225,00
IMG_0352.jpeg
 
Wegens de verkoop van mijn auto heb een mooie set winterbanden met zwarte velgen en Tesla TPMS sensoren Beschikbaar.

De banden hebben ruim voldoende profiel om nog 1 tot 2 winterseizoenen te gebruiken.

De vraagprijs is € 1.250,00

IMG_0341.jpeg
 

Attachments

  • IMG_0347.jpeg
    IMG_0347.jpeg
    648.4 KB · Views: 30
  • IMG_0346.jpeg
    IMG_0346.jpeg
    690.3 KB · Views: 24
  • IMG_0345.jpeg
    IMG_0345.jpeg
    679 KB · Views: 26
  • IMG_0344.jpeg
    IMG_0344.jpeg
    969.7 KB · Views: 26
  • IMG_0343.jpeg
    IMG_0343.jpeg
    975.7 KB · Views: 31
  • IMG_0349.jpeg
    IMG_0349.jpeg
    990.3 KB · Views: 27
  • IMG_0348.jpeg
    IMG_0348.jpeg
    827.4 KB · Views: 27
  • IMG_0342.jpeg
    IMG_0342.jpeg
    1,000.4 KB · Views: 33
Wat versta je onder een zacht prijsje? :cool:

225 euro? dan heb ik er wel 1 te koop, 7 meter gebruikt.., de oude, waar je ook andere merken mee kan opladen.
Of , nieuw in verpakking met 4 meter kabel, het laatste model dat nog werd geleverd uit de serie Gen2. Dan wordt het 350 euro en die heb ik ook nog liggen! Deze laadt vermoedelijk alleen Tesla's begreep ik.

Ik verkoop er dus 1 van de 2!
Ook voor ander meelezers beschikbaar.

@KoenvanH

(Ik doe er 1 weg omdat ik er 1 in reserve had aangeschaft en dat eigenlijk onzinnig blijkt te zijn; netjes mee omgaan, dan blijven ze gewoon werken. Dus 1 van de 2 mag nu wel weg)

Als je de (geschikte) kabel ervoor al op de juiste plek hebt liggen en deze niet meer (door mij) in de meterkast hoeft te worden aangesloten monteer ik hem en sluit ik hem aan op die kabel 1 of 3 fasen voor een nader overeen te komen meerprijs (voor transport en montage). Ik doe absoluut niks in je meterkast (behalve de schakelaar op uit/aan zetten;-) en graaf geen kabels in.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: DM231191
Volgens mij van begin 2017 zou met free superchargen kunnen zijn. Maar die zullen wel een meerprijs hebben en dan is de vraag of het uitkan.

Ik ben in 2 1/2 jaar nog geen €1000,- aan SUC kosten kwijt en dan heb ik het idee dat ik boven gemiddeld vaak aan de SUC sta.
Inderdaad. Ik begrijp de free SuC hetze niet zo. Ik heb 6 jaar free SuC gehad en er maximaal gebruik van gemaakt. 50% van mijn 200000km waren met gratis energie. Je kan perfect berekenen wat dat opbrengt. In mijn geval 7000 à 8000€. Een tweedehandse met free SuC zal ongeveer hetzelfde meer kosten dan 1 zonder.
Tegelijk zijn die oudere Tesla’s kostengevoeliger, minder energiezuinig, hebben meer phantom drain,meer gedegradeerde batterij en de batterijen zijn uit garantie of toch bijna.
 
Inderdaad. Ik begrijp de free SuC hetze niet zo. Ik heb 6 jaar free SuC gehad en er maximaal gebruik van gemaakt. 50% van mijn 200000km waren met gratis energie. Je kan perfect berekenen wat dat opbrengt. In mijn geval 7000 à 8000€. Een tweedehandse met free SuC zal ongeveer hetzelfde meer kosten dan 1 zonder.
Tegelijk zijn die oudere Tesla’s kostengevoeliger, minder energiezuinig, hebben meer phantom drain,meer gedegradeerde batterij en de batterijen zijn uit garantie of toch bijna.
Idd, toen ik ging rekenen kon ik ook veel beter voor de meerprijs van een "free SuC Tesla" 14 extra zonnepanelen kopen waarmee ik de komende 25 jaar ruim 20-25k km per jaar gratis kan laden.....

Nb: na salderen zal het geen 20-25k meer zijn (maar panelen zijn binnen 3 jaar al terug verdiend vanwege hoge terug lever vergoeding)
 
Idd, toen ik ging rekenen kon ik ook veel beter voor de meerprijs van een "free SuC Tesla" 14 extra zonnepanelen kopen waarmee ik de komende 25 jaar ruim 20-25k km per jaar gratis kan laden.....

Nb: na salderen zal het geen 20-25k meer zijn (maar panelen zijn binnen 3 jaar al terug verdiend vanwege hoge terug lever vergoeding)
Mijn gedachte is dat een exemplaar met gratis laden langer waardevast blijft dan eentje zonder. En we weten niet wat stroomprijzen in toekomst doen natuurlijk.