Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe op te treden tegen ICEing :-)

This site may earn commission on affiliate links.
Je kan er wel mee rijden, maar krijgt continu een geluidssignaal en waarschuwing op het display.

Het probleem was dat de bestuurder vertrok terwijl de rechter deur aan het sluiten was, en de bestuurder dus een geluidssignaal en waarschuwing verwachtte...

Vermoedelijk met twee vingers tegelijk op het scherm getracht de deuren te sluiten, maar maar 1 input werd gecapteerd. Ik weet zelfs niet of het scherm echt multitouch is.
 
  • Informative
  • Love
Reactions: pati07 and job-lek
167e546d_dumpert_ios_upload.jpg
 
  • Funny
Reactions: STLL and job-lek
Ik word regelmatig ge ICE'd als ik met de motor op tour ben, en dan ben ik best heel afhankelijk van de laadpaal domweg omdat die veel minder range heeft dan een auto en ik de laadpunten nou eenmaal niet langs de snelweg plan omdat dat niet de mooiste routes zijn ;) Gelukkig kan ik met de motor op creatieve plaatsen staan en dan alsnog laden, maar in precaire situaties blijf ik er altijd bij omdat de meeste mensen die aso parkeren er ook geen moeite mee hebben een motor om te duwen als ze vinden dat ie in de weg staat. Overigens durven ICE'rs je dan niet aan te kijken als ze aan komen lopen bij hun voertuig...
Als ik EV's zie die niet staan te laden trek ik hun stekker gewoon uit de paal en ga zelf laden, de meeste palen locken pas als je het laden start ;)
 
Misschien een stikker met de volgende text op de voorruit plakken.
Dan wel een sticker die in goed het zicht zit en moeilijk te verwijderen zodat iedereen de berijder kan zien prutsen om de sticker te verwijderen:D

Dag FOSSIELle brandstofrijder, u staat op een laadplek voor een EV!
Deze plek is bedoeld voor het laden van een EV. Het laden van een EV is hetzelfde als tanken voor u.
Ik parkeer mijn auto toch ook niet bij een benzinepomp om vervolgens een paar uur boodschappen te gaan doen.
Graag de volgende keer rekening houden met uw medemens.
 
Tsja in de basis heeft iedere automobilst dezelfde rechten op een parkeerplek en ik vind het dan ook een beetje vreemd eigenlijk, dat laadpalen altijd op de beste locaties staan, gelijk aan de invalideplekken. Wat ik daarvan natuurlijk wel begrijp.
Als het gaat om een openbaar parkeerterrein en er is nog 1 plek over met een laadpaal vind ik dat een ICE daar net zoveel recht op heeft om te staan.
Het is in principe niet meer dan een normale parkeerplaats, waar men ook eventueel kan laden.
Maar ik vind niet dat dat automatisch betekent dat daar alleen een EV zou mogen staan.
Als je niet hoeft te laden ga je neem ik aan ook gewoon op een plek staan zonder laadpaal.
Ik vind dat die ook niet speciaal voor ICE rijders zijn.

Maar goed, ik ben dan ook dan misschien ook geen typische EV rijder gezien ik voorlopig nog een stuk meer ICE auto's heb dan EV's.

Bewust pesten moet natuurlijk meteen beboet worden.

Onzin, laadpalen staan zeker niet altijd op de beste locaties. En bij de parkeerplaatsen bij een laadpaal heb ik tot nu toe nog geen getroffen waarin je een EV kon parkeren zonder te laden.
 
Weer zo een prentje waar je nauwelijks wat op ziet... Ik snap dat je begrip hebt voor mensen met een trage internet-verbinding, maar je foto is 16KB en 320x240px groot. Als je het zou uitprinten, zou het kleiner zijn dan 4 postzegels. Hoeveel keren laat jij vakantiefoto's zien aan mensen met foto's van dat formaat?
 
  • Like
Reactions: joverdijk