Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe op te treden tegen ICEing :-)

This site may earn commission on affiliate links.
Weer zo een prentje waar je nauwelijks wat op ziet... Ik snap dat je begrip hebt voor mensen met een trage internet-verbinding, maar je foto is 16KB en 320x240px groot. Als je het zou uitprinten, zou het kleiner zijn dan 4 postzegels. Hoeveel keren laat jij vakantiefoto's zien aan mensen met foto's van dat formaat?
Maakt het wel duidelijk toch? Niet als presentatie in het fotoboek bedoeld.
 
  • Like
Reactions: DutchTM3
Is dat echt wat je wil? Zeuren of de kwaliteit van de geplaatste foto's?
Ja, is net mijn punt. 320x240 pixels aan 16KB.

Als je dat op 300dpi zou uitprinten (gangbare resolutie voor printen) zou dat een prentje zijn van 2,7cm op 2cm groot. Dat is kleiner dan een Nederlandse postzegel.

Aan 72dpi op je beeldscherm heb je evenveel pixels, maar het detail wordt er niet groter op.

Dus doe iedereen een lol en als je foto's plaatst, kies dan "medium" of "groot". "Small" is echt wel klein.
 
Ja, is net mijn punt. 320x240 pixels aan 16KB.

Als je dat op 300dpi zou uitprinten (gangbare resolutie voor printen) zou dat een prentje zijn van 2,7cm op 2cm groot. Dat is kleiner dan een Nederlandse postzegel.

Aan 72dpi op je beeldscherm heb je evenveel pixels, maar het detail wordt er niet groter op.

Dus doe iedereen een lol en als je foto's plaatst, kies dan "medium" of "groot". "Small" is echt wel klein.
Ik zie echt jouw probleem niet .... En 5 anderen kennelijk ook niet ...

Screenshot_20200301-155811_Chrome.jpg
 
Ik denk ook dat een deel van de Ice bestuurders een laadpaal niet eens herkent,

Inderdaad, ik geloof ook niet altijd in kwade bedoelingen. Het is soms niet zo duidelijk aangegeven.

Vanmiddag stond ik in Mogendorf. De oorspronkelijke rij superchargers is voorzien van bebording, de parkeerplaatsen rond de later bijgeplaatste pallets met superchargers niet. En dus stond langs de stall naast mij een pick-up truck met trailer en deelde ik zelf een stall met een Volkswagen met versnellingspook, uitlaatpijp en nog wat meer eigenaardigheden uit de verleden tijd.
 

Attachments

  • 1B63E662-8AD0-4200-8E74-6130AA4FDD97.jpeg
    1B63E662-8AD0-4200-8E74-6130AA4FDD97.jpeg
    515.8 KB · Views: 44
  • Like
Reactions: job-lek and Bas.
Wie weet of de banden van een ICE laten leeglopen strafbaar is? Je maakt toch niets kapot, alleen tijdelijk onbruikbaar...
Artikel 424 Strafrecht (straatschenderij / baldadigheid)
1. Hij die op of aan de openbare weg of op enige voor het publiek toegankelijke plaats tegen personen of goederen enige baldadigheid pleegt waardoor gevaar of nadeel kan worden teweeggebracht, wordt, als schuldig aan straatschenderij, gestraft met geldboete van deeerste categorie.

Artikel 350 Strafrecht (vernieling)

1. Hij die opzettelijk en wederrechtelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.