Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is zeker, het is een type 2 ingang, maar alleen ondersteunt deze alleen fase 1 laden.
Kan het dan wel met deze kabel (gebruikt ie dan een deel niet), of moet ik naar een 1 fase uitvoering? Ik zie bij Ratio dat daar wel verschil inzit.
http://www.ratio.nl/nl/catalog/articlegroup/4884/mode-3-type-2
Ja, want een 1-fase kabel heeft gewoon 2 aders minder. De 3-fase kabel is dus wat dikker, maar kan ook prima 1-fase laden.
 
Op veler verzoek (en omdat de inschrijvingen al behoorlijk hard gaan) heb ik de sluitingsdatum een weekje vooruit geschoven, dit om vroege sig's meteen van een kabel te kunnen voorzien.

Verder heb ik helaas een grote fout gemaakt in de schatting (ik had de prijs genomen van 1F 16A met Type 1 stekker ipv 3F 16A met Type 2 stekker :redface:)
De prijzen zijn nu dus €20-€40 hoger dan oorspronkelijk in de post vermeld stonden. De info is inmiddels aangepast/gecorrigeerd.
Mocht iemand naar aanleiding van deze aanpassing zijn reservering willen annuleren stuur mij even een bericht.

@Luckyluke, top geregeld! Doe mij maar 2 x 4 meter en 2 x 8 meter (ook een setje voor mijn compagnon). Ik stuur je mijn gegevens via een privemail. Nogmaals dank!
 
@hvr: deze kabel kan gewoon voor de S60 gebruikt worden, de vraag is alleen of het niet logischer is een 1F 16A kabel te zoeken want 3F 32A is veel dikker, zwaarder, evt onhandiger? dan een lichtere 1F 16A kabel. Laat het even weten als je toch wil reserveren.

De teller staat op 45 kabels! :biggrin:

Zou iedereen die dat nog niet gedaan heeft mij willen pm'en (klik op mijn naam en selecteer Private Message) met de volgende gegevens:

Bedrijfsnaam (optioneel)
BTW nr (optioneel)
Voornaam (of letters) en achternaam
Adres
Postcode
Plaats
Land (NL/BE)
Email adres
Telefoon nr (optioneel)
Verzendmethode (Ophalen of Verzenden)
Bij een afwijkend verzendadres deze graag ook vermelden.
 
ER KAN HELAAS NIET MEER INGESCHREVEN WORDEN OP DEZE INKOOPACTIE
Teller staat op 53 stuks, dat is veel meer als ik gedacht had in te gaan kopen voor het forum (had gerekend op een stuk of 10 a 20). Dus vind het wel even welletjes zo :)
Voor degene die dit te laat lezen of nog geen reservering hadden maar wel een kabel zoeken, niet getreurd:
Ik zal zodra de kabels er zijn (eind juli) via mijn werk een soort van website/webshop opstarten waar deze kabels te bestellen zijn, uit voorraad of op bestelling (+- 2wkn in dat geval).
Uiteraard met een gunstige prijs/korting voor TeslaMotorsClub leden! :)

Bedankt voor jullie leuke en bemoedigende berichten, ik ga aan de slag en zal jullie op de hoogte houden van de voortgang.

Zou iedereen die dat nog niet gedaan heeft mij willen pm'en (klik op mijn naam en selecteer Private Message) met de volgende gegevens:

Bedrijfsnaam (optioneel)
BTW nr (optioneel)
Voornaam (of letters) en achternaam
Adres
Postcode
Plaats
Land (NL/BE)
Email adres
Telefoon nr (optioneel)
Verzendmethode (Ophalen of Verzenden)
Bij een afwijkend verzendadres deze graag ook vermelden.
 
ER KAN HELAAS NIET MEER INGESCHREVEN WORDEN OP DEZE INKOOPACTIE
Teller staat op 53 stuks, dat is veel meer als ik gedacht had in te gaan kopen voor het forum (had gerekend op een stuk of 10 a 20). Dus vind het wel even welletjes zo :)
Voor degene die dit te laat lezen of nog geen reservering hadden maar wel een kabel zoeken, niet getreurd:
Ik zal zodra de kabels er zijn (eind juli) via mijn werk een soort van website/webshop opstarten waar deze kabels te bestellen zijn, uit voorraad of op bestelling (+- 2wkn in dat geval).
Uiteraard met een gunstige prijs/korting voor TeslaMotorsClub leden! :)

Bedankt voor jullie leuke en bemoedigende berichten, ik ga aan de slag en zal jullie op de hoogte houden van de voortgang.

Zou iedereen die dat nog niet gedaan heeft mij willen pm'en (klik op mijn naam en selecteer Private Message) met de volgende gegevens:

Bedrijfsnaam (optioneel)
BTW nr (optioneel)
Voornaam (of letters) en achternaam
Adres
Postcode
Plaats
Land (NL/BE)
Email adres
Telefoon nr (optioneel)
Verzendmethode (Ophalen of Verzenden)
Bij een afwijkend verzendadres deze graag ook vermelden.

Hmm webshop. Goed idee :). Ik heb hier nog een magento webshop draaien. EV materiaal zou geen slechte zet zijn... Spijtig genoeg heb ik geen contacten in China
 
De inkooporder is er uit, nu is het wachten op de definitieve prijsopgaaf (later vandaag wss).
Ben ook bezig met leverancier voor tasjes, heb een mooie gevonden inmiddels: (voor +- €5 er bij te bestellen)

kabeltas.jpg


kabeltasdicht.jpg


Ben benieuwd wat jullie hier van vinden!?