Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A

This site may earn commission on affiliate links.
@Daniel 74: Klopt, helaas net te laat om met deze actie mee te kunnen doen. Maar ik zal binnenkort een (commerciële) website in de lucht brengen waar deze kabels gekocht kunnen worden. Inclusief kortingscode voor de lezers van dit forum uiteraard! :)

@HWS: 3 meter gaat er easy in, dit soort tasjes kun je bij de kampeermarkt kopen met 50 meter verlengkabel er in dus ik ga er van uit dat 8 meter laadkabel er ook wel in past maar ik zal het uiteraard even proberen zodra ze binnen zijn.

Goed om meteen weer positieve reacties te zien overigens! Heb meteen een paar dozen van deze tasjes besteld, komen volgende week al binnen.
 
Last edited:
Krijg net de inkoopfactuur binnen, vooral de vrachtkosten was even afwachten maar ik ben blij om te melden dat mijn geschatte prijzen binnen de verwachting vallen!
Nu is het even afwachten wat de dollar uiteindelijk doet en dan kunnen de facturen er wellicht dit weekend al uit! :)
 
Last edited:
Tasje is leuk. Maar eigenlijk moet er dan wel een Tesla logo op toch?

- - - Updated - - -

I like :). Tasje zou ik ook nog willen, maar ik was aan het twijfelen over de Tesla Frunk tas uit de shop:
Shop Tesla Gear Frunk Organizer Box

Wel niet goedkoop voor een tasje
Die is wel mooi! Maar lijkt me dat er straks vast iemand een tas vindt met vergelijkbare afmetingen die ook perfect past. Voor een paar tientjes. Minder mooi, maar wel functioneel...
 
Ja voorlopig alleen in t blauw, had even geen tijd/zin om lang te zoeken voor wat anders dus ik hou het bij deze.
Ik overweeg om ze standaard hier in te pakken, zodat iedereen tenminste iets er omheen heeft. Past ook mooi in budget "onvoorzien" :).
De prijzen zijn nu ook definitief, de 4m en 6m kabel worden €5 goedkoper, de 8m kabel blijft zoals geschat.
De fabriek gaat ze volgende week maken, dan verwacht ik ze eind juli hier binnen te krijgen.
Zal proberen dit weekend iedereen alvast de factuur te sturen, dan zit dat administratieve gedeelte er tenminste al op.
En dan is het wachten op de auto ;)
 
@Bigbit: geen probleem, betaling kan ook als je terug bent geregeld worden, de kabel blijft hier gereserveerd voor je liggen.

Zo, heb vanmiddag alle facturen per email gestuurd. Ik mis van een handjevol mensen nog gegevens, deze hebben een PM van me gekregen.
Mocht je geen email ontvangen hebben: check je spam-box ;) , en als ook daar niks in zit laat het me hier via het forum even weten.