Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ionity Charging netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
98CF752D-D8C9-492C-92FA-DDD288E01690.png
Tarief is bekend: 0.31ct bij een abbo. Die kreeg ik een jaar gratis bij aankoop van mijn etron 50.
 
Sinds de nieuwe prijs-aankondiging is de groei helemaal stilgevallen, heden 208 locaties in dienst en 51 in opbouw. Misschien heeft er één of meerdere leden van de joint venture (Daimler, BMW, Ford, VW met gelijk pakket aandelen en sinds 09/2019 ook Kia en Hyundai) een adempauze nodig? Fiasco EQC? Te weinig reizende EV-bezitters wegens koudwatervrees I-Pacers of Etronners?
 
Sinds de nieuwe prijs-aankondiging is de groei helemaal stilgevallen, heden 208 locaties in dienst en 51 in opbouw. Misschien heeft er één of meerdere leden van de joint venture (Daimler, BMW, Ford, VW met gelijk pakket aandelen en sinds 09/2019 ook Kia en Hyundai) een adempauze nodig? Fiasco EQC? Te weinig reizende EV-bezitters wegens koudwatervrees I-Pacers of Etronners?
het is een patroon, rond december en januari is vergelijkbaar met vorig jaar. als ik de grafiek volg.