Krisja
Active Member
Het topic is:Welkom in het nieuwe Wooter forum, waar elke kritiek op Tesla weggewuifd wordt.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het topic is:Welkom in het nieuwe Wooter forum, waar elke kritiek op Tesla weggewuifd wordt.
Dank je. HeerlijkVroeger had een PC een knop om hem uit te zetten.
Later moest je op start drukken om hem uit te zetten, wat overliep van logica
Nu moet je via het windows menu op power klikken en dan op shut down.
Dat betekent dat er nu 3 kliks nodig zijn ipv 1 fysische knop.
Het is je misschien niet opgevallen maar ik kreeg kritiek omdat ik van bestuurdersprofiel zou wisselen, per ongeluk de temperatuur zelf omhoog zou zetten, ik niet keurig een half uur wachtte totdat de föhn misschien zou stoppen. Terwijl ik keurig binnen de regels van dit draadje aan het janken was over de tekortkomingen van de Tesla climate control.Het topic is:
Janken over tekortkomingen van Tesla (niet van personen s.v.p.)
Voor zo ver mijn kennis reikt is "Wooter" (nog) geen Tesla model of deel van de onderneming Tesla.
Het is je misschien niet opgevallen maar ik kreeg kritiek omdat ik van bestuurdersprofiel zou wisselen...
Zeg PaulWelkom in het nieuwe Wooter forum, waar elke kritiek op Tesla weggewuifd wordt.
Ik zal dan wel de nieuwe generatie zijn, maar ik klap gewoon mijn laptop toe zonder op knopjes te klikken (of ik wandel er van weg waardoor hij na een tijd wel zelf in slaap valt).Vroeger had een PC een knop om hem uit te zetten.
Later moest je op start drukken om hem uit te zetten, wat overliep van logica
Nu moet je via het windows menu op power klikken en dan op shut down.
Dat betekent dat er nu 3 kliks nodig zijn ipv 1 fysische knop.
Ook knoppen bij programmeren is denk ik erg lastig.Stream, jij begrijpt wat ik bedoelde, mooie uitleg.
Ik rij wel eens met een VW ID-3 van mijnzoon, die ID-3 heeft een oerwoud aan ongevoelige knopjes op het stuur.
Daar wordt ik ook niet vrolijk van, dat is weer doorgeslagen naar de andere zijde van het knoppen gemak.
Knoppen - schakelaars - zijn in moderne machines, dus ook in auto's te programmeren.
Alleen de symbolen zijn op de knoppen gedrukt, dat gaat zeker niet lukken met software.
Met mij gaat het prima. Maar Tesla maakt er een potje van. En dan is dit forum bij uitstek de plek om daarover te ventileren. Vroeger ging het gedrag van mijn Teslas bij elke software update er op vooruit. Dat is nu al bijna twee jaar niet meer zo, dat stelt mij teleur.Zeg Paul
vroeger had je nog wel eens een waardevolle bijdrage. Tegenwoordig zie ik je alleen nog maar Tesla en Wooter bashen
gaat het wel goed met je?
Knoppen - schakelaars - zijn in moderne machines, dus ook in auto's te programmeren.
Even ander accentuering:Het topic is:
Janken over tekortkomingen van Tesla (niet van personen s.v.p.)
Voor zo ver mijn kennis reikt is "Wooter" (nog) geen Tesla model of deel van de onderneming Tesla.
Janken over tekortkomingen van Tesla (niet van personen s.v.p.)
Mag ik dus gewoon lekker janken als een klein kind en dan tegen iemand opkruipen die zegt "Het komt goed. Alles komt goed"?
Hoi, ik ben ook gewoon een Tesla eigenaar hoor. Moderator zijn wilt niet zeggen dat ik geen mening meer mag hebben of deze mag uiten op een Tesla forum.Ik moet wel toegeven dat de taak van een moderator het modereren van een gesprek is, zonder daarbij steeds zijn eigen visie te ventileren...
Waarschijnlijk zou een reboot helpen maar het is toch triest dat dat nodig zou moeten zijn.
Wil dat dan zeggen dat je nog steeds aan die winkel staat of kan je dan misschien je oplossing voor dit probleem delen?...
Ik zeg tegen mijn dochter regelmatig "altijd de hele vraag lezen!"Uiteindelijk heb ik de pincode omzeild door met mijn telefoon de auto te 'starten' en kon ik weer verder rijden.
Zie onder de stripDus je hebt geen reboot gedaan?
Wil dat dan zeggen dat je nog steeds aan die winkel staat of kan je dan misschien je oplossing voor dit probleem delen?...
Uiteindelijk heb ik de pincode omzeild door met mijn telefoon de auto te 'starten' en kon ik weer verder rijden.