Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
De techniek om hun leder op te spannen laat te wensen over.
Ik vraag mij af of je de next gen zetels in stof kan krijgen om deze dan direct na levering door een professional te laten overtrekken met echt kwaliteit leder die strakker gespannen wordt. Mijn lederen zetels in mijn audi begonnen pas lichte golven te vertonen na een dikke 75k km en de wangen zijn nu nog altijd strak na 115k km. Ik en mijn vrouw zijn nu wel niet van de dikste moet ik erbij zeggen en ik zorg altijd dat ik niet op de wang ga zitten bij het in of uit stappen. Tesla moet hier echt iets aan doen want ik hoor overal die commentaar met er uiteraard aan toegevoegd hoe pover de afwerking wel is van die Amerikaanse auto's.
 
Ik heb inmiddels een kras in het raam verticaal bij de bestuurderskant. De stoelen laten inderdaad te wensen betreffende de kwaliteit. ik vind het dan ook jammer dat tesla geen Alcantara kan leveren aangezien dit altijd mooi blijft zelfde wat Audi doet. Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de nieuwe Audi's ook niet super is. Afgelopen donderdag was ik voor mijn werk in Hamburg en had daar een leenauto (was met vliegtuig voor een keer) een Audi A4 2.0 TDI Quattro, geen slechte wagen maar afwerking was allemaal ielig en harde materialen, brandstof meter lijkt van papier te zijn. Ow en mega design flaw, je odo meter (Kilometer display) staat in de A4 recht waardoor je er altijd SCHUIN op kijkt heel irritant. Bij de Tesla is dit in een hoek waardoor je er recht op kijkt veel beter.
 
Alles lijkt tegenwoordig made in China. En tot mijn grote spijt moeten vaststellen een Tesla ook.
Zoals de lichten, water problemen vanaf de eerst regenbui waar zouden die eigenlijk gemaakt worden?
Moest hij niet zo fantastisch rijden, hij was al weg geweest. De model S ziet er goed uit rijdt goed maar kwalitatief zou ik het niet durven noemen.
Ik ga hier op een paar schenen schoppen denk ik maar zo voel ik het aan.:oops:
 
  • Like
Reactions: Bankroetlama
Alles lijkt tegenwoordig made in China. En tot mijn grote spijt moeten vaststellen een Tesla ook.
Zoals de lichten, water problemen vanaf de eerst regenbui waar zouden die eigenlijk gemaakt worden?
Moest hij niet zo fantastisch rijden, hij was al weg geweest. De model S ziet er goed uit rijdt goed maar kwalitatief zou ik het niet durven noemen.
Ik ga hier op een paar schenen schoppen denk ik maar zo voel ik het aan.:oops:

ik moet je gelijk geven de service is dan wel weer top notch. als je ze kan bereiken is telefonisch momenteel wel echt een ramp....
 
Ben net bij SC geweest om de wangen van de zittingen te bespreken. Ze willen is bepalen of dat wel
zo is. Daarna waarschijnlijk 6 maanden wachten. :(

Voor diegene die een middenconsole hebben : pas op met pasjes die je daarop legt. Ze kunnen heel
makkelijk over de over de schijfluik glijden in een loze ruimte waar je niet meer bij kan. Dat is mij overkomen,
demontage kost €70 ex btw. :eek:
 
Mijn auto vanmorgen naar SeC Amsterdam gebracht. Op mijn opmerking over de bekleding kreeg ik niet veel meer terug dan 'tsja het is een natuurproduct'.. Persoonlijk ben ik van mening dat dat geen geldig excuus is voor kreukels in het leer van een nagenoeg nieuwe auto. Ze zaten er al in met 600km op de teller.
 
Vooropgesteld, super tevreden met de aflevering van mijn Tesla.

Min puntje vind ik die lelijke airbag sticker op de alcatare rechter zonneklep. Heeft iemand deze al verwijderd? Gaat dit zonder beschadigingen??

Andere dingetje zijn de dopjes op de 21" velgen ik ben er in 1 week al 6 verloren!
 
Ik ben er wel aan begonnen...

De ene helft krijg je zonder veel moeite weg, voor de andere helft moet ik nog een oplossing bedenken :oops:

Hij is lelijk, maar mijn advies is om hem maar te laten zitten. En als iemand goed advies heeft voor het verwijderen van sticker-restanten van een zonneklep, houd ik mij aanbevolen