Xfrank
Well-Known Member
Ik ging van 348 naar 353 (bij 90% charge).
het draadje is hier:Janken over tekortkomingen. En niet: ik ben blij met....
Maar ik snap je wel, jij bent het gewoon om hier te posten hé.:wink:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ging van 348 naar 353 (bij 90% charge).
het draadje is hier:Janken over tekortkomingen. En niet: ik ben blij met....
Maar ik snap je wel, jij bent het gewoon om hier te posten hé.:wink:
Jij hebt ook altijd mazzel:biggrin::biggrin::biggrin:
En mijn voorlaatste post was ook al zo positief. Moet wel oppassen voor mijn image.
Je las het natuurlijk gewoon verkeerd. De klacht is natuurlijk dat ik over een jaar weer 5km kwijt ben.
Maar iets zegt mij dat de kans aanwezig is dat ik tegen die tijd weer een andere batterij heb...
Dag Hans
Kleine update
Nadat we de wagen voorbereid hadden konden we de lak pas echt zien
Deze was echt erg
Denk de ergste tot nu toe
We hebben een extra stap moeten uitvoeren
Dus in hij is in 2 stappen gepolierd
Medium en fijn
Dan heel ontvet
Dan de primer
Na die 3 uren te laten uitharden hebben we de BC-04 aangebracht
Morgen gaan we op een paar plaatsje de coating bijwerken
Ik denk dat 90% van de krasjes weg zijn
Degene die er nu inzitten zijn het risico niet waard om ze te verwijderen
De glans is nu al enorm en morgen gaat dat nog beter zijn
back on track in this tread...
GRRRR - the paintjob on my car...
Kreeg net bericht van LSCarCleaning - die een optimum behandeling op mijn nieuwe MS aan het doen zijn...
Dit KAN gewoon niet voor een premium merk!
het kan ook zijn dat het wat bla,bla,bla is om de uiteindelijke rekening te verantwoorden.
Het lijkt me raar dat HansBe zelf niets heeft opgemerkt. Uit zijn andere berichten maak ik toch op dat hij toch alles wel controleerd.
als ik voor verrassingen zou komen te staan, zou ik toch willen dat de mensen even langs komen om zelf vast te stellen wat er aan de hand is. En dan bespreken wat er moet gebeuren en niet zo maar een email sturen met "kleine update".
ik wil niet zeggen dat de lak perfect is, bij die van mij was dat ook niet het geval.
Het lijkt me alleen nogal een rare situatie
Binnen enkele weken terug naar mijn detailer - dan laat hij me zien hoe je het beste de auto wast en onderhoud. Zit bij in zijn offerte.
Alvast een karcher kopen een dezer - is jaaaaaaren geleden dat ik nog zelf een auto gewassen heb.
Ik zou even foto's opvragen. Nederlandse detailers, elders in het forum hebben al wat fraaie voorbeelden geplaatst maar volgens mij was dat vooral bij de eerste modellen een probleem.
Vandaag de melding "12V-batterij heeft onderhoud nodig, vervang binnenkort de 12V batterij" op het dashboard... Tesla gebeld, kan gewoon mee doorgereden worden, SeC belt me terug voor een afspraak.
Wie heeft dit ook gehad, en hoever kon er mee doorgereden worden? (Zd-Frankrijk op en neer begin januari?)
Vandaag de melding "12V-batterij heeft onderhoud nodig, vervang binnenkort de 12V batterij" op het dashboard... Tesla gebeld, kan gewoon mee doorgereden worden, SeC belt me terug voor een afspraak.
Wie heeft dit ook gehad, en hoever kon er mee doorgereden worden? (Zd-Frankrijk op en neer begin januari?)
Vandaag de melding "12V-batterij heeft onderhoud nodig, vervang binnenkort de 12V batterij" op het dashboard... Tesla gebeld, kan gewoon mee doorgereden worden, SeC belt me terug voor een afspraak.
Wie heeft dit ook gehad, en hoever kon er mee doorgereden worden? (Zd-Frankrijk op en neer begin januari?)
Afspraak is nu inmiddels gemaakt inderdaad... Bekend kwaaltje zo te merken.Vandaag de melding "12V-batterij heeft onderhoud nodig, vervang binnenkort de 12V batterij" op het dashboard... Tesla gebeld, kan gewoon mee doorgereden worden, SeC belt me terug voor een afspraak.
Wie heeft dit ook gehad, en hoever kon er mee doorgereden worden? (Zd-Frankrijk op en neer begin januari?)