In de door jou gelinkte posts op social media staat telkens hoe het is opgelost.
Ik stel voor dat je contact opneemt met Tesla, met die posts, en je argument maakt.
Er zit hier niemand die voor jou dit kan oplossen.
Ik had een naad die los kwam aan het stuur, maar dat was bij aflevering en dan wordt er niet zo gediscussieerd over het probleem. Een jaar later is natuurlijk een ander verhaal, want dan zit je toch al in de zone van slijtage.
Onze BMW had op 2 jaar 50000km en had duidelijke slijtage in de zetel. Daar kan je ook niet meer mee terug naar de dealer.
Welkom op dit forum (het lijkt er op dat je een nieuw lid bent).
Trek je niet teveel van Wooter, die weet namelijk elke serieuze klacht of falen van Tesla terug te brengen tot “dit is normaal” “ik heb nooit problemen met Tesla” of “bij mijn BMW/Audi/ander merk was dit ook zo of nog liever nog veel erger”. Zijn BMW had maar 2 jaar garantie en dus kon hij daarmee niet terug, alhoewel hij dat wel had kunnen doen aangezien een stoel langer dan 2 jaar mee hoor te gaan.
Dit forum is voor mensen met positieve of negatieve ervaring, het is niet aan Wooter om je terug te sturen naar Tesla met de opmerking “Ik stel voor dat je contact opneemt met Tesla, met die posts, en je argument maakt. Er zit hier niemand die voor jou dit kan oplossen.”
Het staat je vrij hierover te spreken op dit forum en te laten zien dat er ook dingen niet goed gaan.
Een auto van welk merk dan ook van deze leeftijd of km stand hoort geen hoofdsteun te hebben die er zo uit ziet op jouw foto’s tenzij je er per ongeluk iets chemisch op hebt laten vallen, ik ga er van uit dat je mans genoeg bent dit dan te melden.
ook al zou je haarproducten gebruiken, hier mag een fabrikant vanuit gaan dat dit af en toe op een hoofdsteun komt.
Zelfde geldt een beetje voor je stuur, ik ga er vanuit dat je niet hele tijd met je vingers zit te pulken aan het stiksel, en dat het los laat is dus niet normaal.
mijn ervaring is dat als je opnieuw er over klaagt, en eventueel de dekra dreigt in te schakelen, dat Tesla snel tot actie over gaat, alhoewel ze er ook wel om bekend staan het er op aan te laten komen.
Blijf dus aandringen op reparatie onder garantie voor beide dingen.
Je kunt mij een PM sturen als je wil weten hoe je de Dekra kunt inschakelen.
sterkte in ieder geval, vooral de hoofdsteun verdient geen schoonheidsprijs....