Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Maingau laadpas ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je meer geluk dan ik. Vanmorgen geprobeerd om een NM paal die ik veelvuldig gebruikt heb met de Maingau Plus pas, maar helaas, paal knippert van geel naar groen en weer terug naar geel. Hierna de NM pas aangeboden en het laden start.
Ik heb hetzelfde. Mijn PLUS kaart werkte op 1 januari al niet meer. (NM laadpaal)

Ik las net op Twitter het volgende.
Telekom Ladestrom wordt de nieuwe Maingau en levert laadpassen in Nederland voor laden vanaf €0,02 / kWh op snelladers door heel Europa. Elektrisch rijden kan altijd goedkoper: Telekom Ladestrom wordt de nieuwe Maingau.
Bedankt voor de tip. Dat zijn nog betere tarieven dan de Maingau tarieven. Ik heb mij zojuist aangemeld :)
 
  • Informative
Reactions: Jobbeke
Heb je meer geluk dan ik. Vanmorgen geprobeerd om een NM paal die ik veelvuldig gebruikt heb met de Maingau Plus pas, maar helaas, paal knippert van geel naar groen en weer terug naar geel. Hierna de NM pas aangeboden en het laden start.

Om shelltechnische :rolleyes: redenen gebruiken wij waar mogelijk niet NM maar de Ecotap-pas, bij ons ook wel bekend als 't kwartje van Kees' genaamd naar de oprichter en het kWh-tarief wat hij nastreeft! Die pas doet het merken we tot dusver ook overal.
 
Heb je meer geluk dan ik. Vanmorgen geprobeerd om een NM paal die ik veelvuldig gebruikt heb met de Maingau Plus pas, maar helaas, paal knippert van geel naar groen en weer terug naar geel. Hierna de NM pas aangeboden en het laden start.
Apart! Net weer een sessie gestart en werkte gewoon direct weer.

Ik zie wel wanneer de pas er mee stopt, maar tot die tijd laad ik gewoon door.
 

Dank voor deze tip! #voorpaginanieuws

Het tarief is 2 cent per minuut tot 1 april 2019. Daarna 4 cent.
Tarief onafhankelijk van laadsnelheid.... Werkt in ieder geval bij Allego, Ecotap.
Wie voor 31 januari registreert krijgt 99 kWh gratis (te laden vóór 1 april 2019).

per kWh.png


Registreren (e-mail, NAW en SEPA) gaat gratis, snel en hier:
Telekom Ladestrom - Registrieren

Komt er nu een Telekom Ladestrom-draadje @shthpnz ? (ere wie ere toekomt)
 

Attachments

  • per kWh.png
    per kWh.png
    29.6 KB · Views: 54
Schok...
Maingau heeft ons voor het eerst ( na aanmelding en aktivering vd pas per aug. vorig jaar ) een gepeperde rekening van €1,85 voor 37 min. snelladen ( 2x geladen daar begin nov... ) gestuurd! Was bij Luminus/Q8 E313-Wommelgem! Wat een tijden waren dat met de Leaf, en in 3 jaar nooit weggesleept! Zelfs niet in Z-Frankrijk.
upload_2019-2-28_8-7-51.png


..oh ja en dit staat onderaan de factuur:
"... HINWEIS: Aufgrund eines Fehlers bei der Datenübermittlung von Ladesäulenbetreibern, kann Ihre
Rechnung verspätet abgerechnete Ladevorgänge aus dem Jahr 2018 enthalten... "
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: widodh