Dat is knullig, maar vergeet niet dat niet elke SeC een lading van <2018 Tesla's heeft staan waar ze de week tevoren al de volgende software update tezamen kunnen installeren en testen.
Meeste SeC medewerkers rijden met een ICE rond omdat Tesla voor de meeste salarissen zonder salariswagen toch nog altijd buiten bereik is, laat staan dat er iemand tussen zit die met een Model S of X rijdt.
Het is zeker niet
perfect, maar in de meeste organisaties zie je dat niet alle informatie onmiddellijk doordruppels tot bij alle rollen. Het voorstel om je camera te vervangen zal er eentje uit de interne Knowledge Base geweest zijn, of nog erger,
hearsay van collega's dat klanten die wél de camera lieten vervangen een beter beeld kregen.
Er zit een bepaald aura rond Tesla alsof alles wat ze moeten doen foutloos hoort te zijn, net als de rest van de wereld, en dat Tesla bovengemiddeld heel wat fout doet. Ik lees dit gevoel vaak van Nederlandse klanten. Is jullie ervaring dan zo dat Tesla bovengemiddeld slecht scoort, of geacht wordt beter te doen dan de rest?
Sowieso, als je als klant er staat met de klacht "de achteruitrijcamera is te donker".. Wat wil je dan horen?
- "werkt als ontworpen"
- "een toekomstige software-update lost binnenkort het probleem op, ik weet niet wanneer"
- "we kunnen een nieuwe camera monteren"