Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben afgelopen zondag naar oostenrijk gereden. Eerste stop: erfstadt om 5u smorgens. Bleek dat de aangrenzende benzinepomp binnenkort wordt verbouwd en in verband daarmee was er o.a. geen koffie(automaat) meer. Dat werd een treurige laadsessie om 5u.
Als koffie op reis doorslaggevend is, zou ik een 12 volt waterkokertje meenemen. Hier op de camping giet ik ook kokend water op de koffie;).
(Misschien weet iemand of het tesla sigarettenaansteker contact 12 volt 150 W aan kan)
 
Ik ben afgelopen zondag naar oostenrijk gereden. Eerste stop: erfstadt om 5u smorgens. Bleek dat de aangrenzende benzinepomp binnenkort wordt verbouwd en in verband daarmee was er o.a. geen koffie(automaat) meer. Dat werd een treurige laadsessie om 5u.
Tweede JET-tankstelle aan de overkant van het ronde punt opent om 05.00 uur. Die zullen tijdens de verbouwingen van de JET naast de SUC waarschijnlijk 24/24 open zijn. Erftstadt voor ons ook vaste stop op weg naar Oostenrijk, maar een van de minder aangename SuCs (overvolle vuilbakken, geen aangename omgeving, ...).
 
Rij nu noordelijk boven Hamburg op de A7. Er gelden hier geen snelheidsbeperkingen maar M3 autopilot schakelt steeds onverwacht terug van 150 naar 90. Naar en onverwacht remmen tot gevolg. Hele stuk tot aan Hamburg nergens problemen gehad.

Heeft iemand anders dit ook gehad of enig idee?
 
Rij nu noordelijk boven Hamburg op de A7. Er gelden hier geen snelheidsbeperkingen maar M3 autopilot schakelt steeds onverwacht terug van 150 naar 90. Naar en onverwacht remmen tot gevolg. Hele stuk tot aan Hamburg nergens problemen gehad.

Heeft iemand anders dit ook gehad of enig idee?

Staat er ook 90 km/h weergegeven in beeld? Dan zijn er werkzaamheden geweest en is niet doorgegeven dat die al voorbij zijn.

Laatst ook gehad in Spanje, van 120 ineens naar 50 km/h.
 
  • Helpful
Reactions: RoderikS
Rij nu noordelijk boven Hamburg op de A7. Er gelden hier geen snelheidsbeperkingen maar M3 autopilot schakelt steeds onverwacht terug van 150 naar 90. Naar en onverwacht remmen tot gevolg. Hele stuk tot aan Hamburg nergens problemen gehad.

Heeft iemand anders dit ook gehad of enig idee?
Je bent niet de enige. Hij deed het bij mij ook toen ik in het voorjaar naar Denemarken reed. Bijna bij elke afslag, en dat was met AP1.