Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Vergane glorie in Val-de-Meuse. Zou er bijna een achterin de kofferbak gooien!

IMG_2987.jpeg


IMG_2988.jpeg
 
Ik ken er maar één hier die zo gek is om ervoor naar Val de Meuse te rijden (maar vermoedelijk vooraf even met Tesla zou contacten om te vernemen of ze dat als diefstal zouden beschouwen)
Het is maar 483km. Dat is net gepast om daar dan te gaan laden...
Misschien moet eerst iemand anders als grap een briefje aan gaan hangen met: "Gratis mee te nemen"

En anders, ik wordt binnenkort 60: #KADOTIP :cool:
 
Last edited:
Vandaag teruggekomen van vakantie in Bretagne, het lijkt er echt wel op dat het SUC-netwerk veel minder gegroeid is dan het aantal Tesla's. Tot nu toe (lees 2022 en 2021) nooit problemen gehad om een lader te vinden.
Vorige week stonden er zaterdagmiddag 5 Tesla's aan te schuiven aan de SUC in Rennes.
Vandaag waren zowel Rouen, Amiens, Valenciennes tegelijertijd volzet. Valenciennes was gedurende een uur volzet (terwijl ik er naar toe reed, en mijn Tesla gag een wachtijd van 10 minuten aan). Dit is dus aan het begin van de vakantie, waarbij er nog weinig mensen terugkomen en het alleen in het heengaan druk is. Ik heb bij TotalEnergies en bij Fastned geladen, daar was wel nog veel plaats aan de laadpalen die op parkings richting terugweg stonden. Ik was duidelijk niet de enige Tesla op die plekken.
Ik verwacht volgende week heel wat meer problemen.