Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
(Sorry about the English. My Dutch is a bit limited)

I am also scheduled to get a car later this month. Do you know approximately when I could get the registration details? Need to take care of insurance and parking... Thanks!

You usually get the details 1-2 weeks before delivery. Doesn't always happen however. So if you don't have the details yet 1-2 days before delivery, call Tesla and they'll provide you the details. For insurance it doesn't really matter though, you can get that done when you go and pick up the car. Just have to call insurance and they'll insure it right away.
 
En de bevestiging van levering van de nieuwe Snow Leopard is binnen.
Vanaf de 30e heeft de Nissan weer een grote broer.

Goed voor Tesla dat de leveringen nog in Q2 vallen.
Wordt juli weer een leuke maand op de beurs.

Hoe ben jij op de hoogte gesteld van de levering? Toevallig had ik ze voor iets anders aan de lijn en melden ze tussendoor dat ik voor 22 Juni in de planning stond. Maar verder nog geen mail of sms gezien.
 
Thank you
But you still can get quotes before hand. So you know which insurance company and sort of insurance is best for you, in the sense of contents and pricing. And at the moment you get your car you just have to call the one you want. You also can view the topic Verzekeringen Model 3 in this site. From last year March untill now a lot of information about good insurance deals.
 
Wellicht kan ik dit hier vragen, ik ben ook de 'Wat heb je laatst gekocht voor je Model 3' thread aan het doorakkeren, maar;

Ik heb een SR+ besteld, en zoek nog goede matten. Ik houd niet echt van de plastic matten omdat ik vaak ook op mijn sokken / blote voeten auto rijdt (vind ik nou eenmaal fijn :p). Maar door mijn sport zit ik vaak met zand en noppen in de auto, dus zoek ook iets wat makkelijk schoon te maken is en goed beschermt.

Deze zagen er wel goed uit:

Model 3 interieur velours matten set
Automatten Tesla Model 3 Type 2 kopen? Gratis verzending

Iemand nog suggesties? Of andere dingen die echt freaking handig zijn (wil b.v. ook een taptes usb hub)
 
Ik heb er voor mijn frunk en koffer bij JustCarpets.nl gekocht. Prijs en kwaliteit waren dik in orde. Heb ook de taptes USB hub en de USB-kabels van Tesla.

Is dat stof? Deze lijkt mij ook wel tof voor de frunk: Tesla Model 3 2017-heden (mat voor kofferruimte voor) kofferbakmat - Kofferbakmatten Kunststof - Automatten.nl

Voor de trunk moet ik even ervaren, mijn huidige auto heeft een mat die je om kan keren, dus stof en rubber/modder bestendig aan de andere kant. Zoiets lijkt mij wel handig weer.

Deze dus:

Dubbelzijdige kofferbakmat, KODIAQ
 
Last edited:
Last edited:
  • Funny
Reactions: eelcodb
Wellicht kan ik dit hier vragen, ik ben ook de 'Wat heb je laatst gekocht voor je Model 3' thread aan het doorakkeren, maar;

Ik heb een SR+ besteld, en zoek nog goede matten. Ik houd niet echt van de plastic matten omdat ik vaak ook op mijn sokken / blote voeten auto rijdt (vind ik nou eenmaal fijn :p). Maar door mijn sport zit ik vaak met zand en noppen in de auto, dus zoek ook iets wat makkelijk schoon te maken is en goed beschermt.

Deze zagen er wel goed uit:

Model 3 interieur velours matten set
Automatten Tesla Model 3 Type 2 kopen? Gratis verzending

Iemand nog suggesties? Of andere dingen die echt freaking handig zijn (wil b.v. ook een taptes usb hub)

JustCarpets.nl. Ik heb ze in mijn vorige SR+ die nu total loss is, gehad, en ze eruit gehaald want ze waren na 35.000 km nog steeds in perfecte staat.
 
JustCarpets.nl. Ik heb ze in mijn vorige SR+ die nu total loss is, gehad, en ze eruit gehaald want ze waren na 35.000 km nog steeds in perfecte staat.

Ik zag wel dat bij JustCarpets er een MY2020 en MY 2019 versie is ivm het weghalen van de deadpedal (waarom daarop bezuinigd wordt...). Maar dat vind ik niets, dus denk dat ik de MY2019 versie bestel met een losse deadpedal optie die ik erop plak met klittenband oid.

Hier lease overigens, dus geen idee.