Beste Forumleden,
Ik zit met een vraag, die ik na een poging tot lezen van de 285 pagina's op dit forum nog steeds niet helemaal goed beantwoord krijg.
Informatie:
20 sept. 2019 heb ik mijn tesla model 3 SR+, zwart, zwart, Aero besteld via onze leasemaatschappij.
Een aantal dagen daarna heb ik een mail ontvangen van de leasemaatschappij dat de auto besteld is.
Echter heb ik tot op heden nog geen mail ontvangen van Tesla om een account aan te maken of verder informatie van mijn bestelling.
Omdat me dit niet lekker zat, heb ik contact opgenomen met de leasemaatschappij. Die gaven mij een RN nummer door (die ze van Tesla hebben ontvangen), maar konden mij verder niks vertellen over een Tesla account of de status.
Om die reden heb ik -met het ontvangen RN nummer- contact opgenomen met Tesla (Duiven), met de vraag of ze kunnen vertellen waarom ik nog geen mail heb ontvangen om een account aan te maken en of ze kunnen zien dat mijn bestelling wel (goed) geplaatst is.
Hier kreeg ik de volgende dag al een mail op terug (snelle service!) met als antwoord, dat als er een RN nummer bekend is, ik mij geen zorgen hoef te maken en de bestelling in het systeem staat. Over het feit dat ik geen mail heb ontvangen om een account aan te maken vertelde ze me, dat als ik een account wil, ik deze via hun website kan aanmaken met mijn werkmail adres. Dit heb ik gedaan, maar vervolgens kan ik hier nog geen informatie uithalen.
Vraag:
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Dat je geen account hebt (wel een RN) en toch een bericht hebt gekregen om de auto op te halen?
BIj voorbaat dank voor de reactie!