Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
@Elja Trum Met welke data voorspel je de leverdatum?

Dat heb ik niet toegevoegd, maar @Jaimevisser.
Hij zegt hierover:

Heb ook een kolom toegevoegd die een (heel grove) schatting van levering geeft op basis van orderdatums/leverdatums die al bekend zijn. Als er meer leveringen bevestigd worden kunnen we kijken of ze sneller gaan leveren of juist langzamer.
 
  • Like
Reactions: Jaimevisser
Dat heb ik niet toegevoegd, maar @Jaimevisser.
Hij zegt hierover:

Heb ook een kolom toegevoegd die een (heel grove) schatting van levering geeft op basis van orderdatums/leverdatums die al bekend zijn. Als er meer leveringen bevestigd worden kunnen we kijken of ze sneller gaan leveren of juist langzamer.
er zijn mensen die hem gisteren krijgen:)

en ik vrijdag, op zich goed nieuws, daar teken ik voor. Mischien kun je ook nog wat met de informatie uit de RDW database,daaruit blijkt dat 127 autos op kenteken gezet zijn van 6.2 t/m 12.2, dus precies 1 week tijd
 
Last edited:
@Rohodo Onze sheet bevat natuurlijk maar een subset van alle leveringen. Met alleen RWD data heb ik nog geen orderdatums om aan te relateren. Mensen die hem gisteren krijgen zijn dus langzamer dan de mediaan. Als je kijkt naar afleveringen die nu gepland zijn zit er ook aardig wat verschil tussen de schatting en de daadwerkelijke datum, geeft des te beter weer dat er niet echt in volgorde uitgeleverd word.
 
  • Like
Reactions: SeBsZ and Rohodo
En ondertussen is de COSMOS alweer weg.
upload_2019-2-13_14-45-48.png


en de volgende boot (AURORA) komt er aan binnen 2 dagen
upload_2019-2-13_14-48-8.png
 
Het kan ook andersom niet helemaal goed gaan namelijk als je de auto iets later dan direct wilt hebben. Moet nu al voor de 4e keer het e.e.a. corrigeren/ toelichten bij Tesla a.g.v. een belletje, mailtje of eindfactuur. Vanochtend kreeg ik een sms dat mijn eindfactuur klaar staat en of ik wilde betalen voordat levering kan plaatsvinden. Ik beschouw deze sms maar als herinnering aangezien ik de eindfactuur al meer dan een week geleden heb ontvangen in mijn Tesla account met daarin vermeld een VIN. Ga Tesla denk ik zelf maar vragen of zij mijn VIN nummer aan iemand anders met een M3 met dezelfde configuratie willen geven en die ondertussen aan het wachten is om direct een auto geleverd te krijgen.

Heel bijzonder weer, voor dat ik uberhaupt vandaag met Tesla contact op kon nemen ben ik zojuist gebeld door Tesla voor levering van mijn auto as vrijdag ........ Heb de dame maar op haar hart gedrukt dat ze mijn VIN aan iemand anders mogen koppelen. Dat zou ze gaan doen. dus wie weet wordt een van jullie die nog geen VIN heeft doorgekregen de gelukkige.
 
Heel bijzonder weer, voor dat ik uberhaupt vandaag met Tesla contact op kon nemen ben ik zojuist gebeld door Tesla voor levering van mijn auto as vrijdag ........ Heb de dame maar op haar hart gedrukt dat ze mijn VIN aan iemand anders mogen koppelen. Dat zou ze gaan doen. dus wie weet wordt een van jullie die nog geen VIN heeft doorgekregen de gelukkige.
Wat is je config :D maar vanwaar dit besluit? Zie je er helemaal van af of alleen deze periode?
 
Wat is je config :D maar vanwaar dit besluit? Zie je er helemaal van af of alleen deze periode?

Zie er zeker niet vanaf, sta ook echt achter het product ondanks dat er nog echt wel een zaken verbeterd kunnen worden. Wil ook zeker deze versie. Vanaf begin heb ik aangegeven bij Tesla dat ik de M3 later wil hebben met een datum, gelukkig ook schriftelijk bevestigd gekregen. Auto alleen wel direct nog in eind december besteld ivm de toen van toepassing zijn MIA regeling van 36%. In 2019 is deze naar 27%. Config een zwarte M3 LR AWD non-p 18" zonder EAP. Hoop eerlijk gezegd door de auto iets later geleverd te krijgen dat bepaalde zaken zijn verbeterd en misschien wel al voorzien is van trekhaak voorbereiding daar zijn tenslotte al tekening van gesignaleerd. Wishful thinking?
 
Dat heb ik niet toegevoegd, maar @Jaimevisser.
Hij zegt hierover:

Heb ook een kolom toegevoegd die een (heel grove) schatting van levering geeft op basis van orderdatums/leverdatums die al bekend zijn. Als er meer leveringen bevestigd worden kunnen we kijken of ze sneller gaan leveren of juist langzamer.

Mijn voorspelde leverdatum staat nu op 4/4, mijn verjaardag. If only :)

Maar so far de claim van Tesla dat 'nu bestellen (eind januari), levering in Maart. Ach hoewel, 31/3 is ook maart en 4/4 is niet zo heel veel verder dan 31/3 :)
 
Last edited:
Mijn voorspelde leverdatum staat nu op 4/4, mijn verjaardag. If only :)

Maar so far de claim van Tesla dat 'nu bestellen (eind januari), levering in Maart. Ach hoewel, 31/3 is ook maart en 4/4 is niet zo heel veel verder dan 31/3 :)

Ach bij mij de claim: "voor eind December besteld, in Feb 2019 geleverd..." Heb nog niet eens een VIN...
 
  • Like
Reactions: SeBsZ