Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry, maar dit heeft niets met ethiek te maken. Er is altijd gezegd "vanaf $ 35.000".
Idereen snapt dat voor het maken van een minder dure uitvoering nodig is dat de productiekosten laag zijn. En dat lukt pas als de productie goed op gang gekomen is en de accu's goedkoop geproduceerd kunnen worden. We weten allemaal dat Tesla (Elon) daar te positief tegenaan kijkt.
De SR komt pas als Tesla daar ook winst op kan maken. Dat duurt nog zeker een half jaar. 1 à 1,5 jaar voor die naar Nederland komt.
MR is volgens mij alleen gemaakt voor de VS markt, om mensen die wachtten op een SR over de streep te trekken voor de halvering van het Amerikaanse belastingvoordeel. Mijn verwachting is dat de MR voorlopig niet in de EU verkocht gaat worden. Maar ik kan er naast zitten, we weten het als we het zien.
 
Kijk, de nederlandse pagina met instructievideo's (die wel Engels zijn) staat al klaar: Demonstratievideo's Model 3 | Tesla
upload_2018-11-28_11-53-51.png
spannend..........!
 
Niemand in Nederland heeft al een model 3 in bestelling ;) We /Ze hebben hem gereserveerd, dat is iets anders. Inderdaad heeft niet iedereen de mail gekregen, ik heb al vaker mijn twijfels bij hoe de mailinglijsten werkt bij Tesla. Maar iedereen die een Reserveringsnummer heeft mag naar het service center komen waar de model 3 staat om hem uitvoerig te komen bekijken.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Niemand in Nederland heeft al een model 3 in bestelling ;) We /Ze hebben hem gereserveerd, dat is iets anders. Inderdaad heeft niet iedereen de mail gekregen, ik heb al vaker mijn twijfels bij hoe de mailinglijsten werkt bij Tesla. Maar iedereen die een Reserveringsnummer heeft mag naar het service center komen waar de model 3 staat om hem uitvoerig te komen bekijken.
Ook zonder reserveringsnummer mag je hem gerust gaan bekijken. Verschil is alleen dat reserveringshouders voorrang krijgen in de rij, als die er staat. Op zaterdag is die kans erg groot, weet ik uit eigen ervaring. Dan nog kan het zijn dat je als reserveringshouder lang moet wachten. De meeste mensen die komen kijken, hebben al een reservering.