Ook in Duiven wezen kijken. We hadden de auto al uitgebreid in de USA kunnen bewonderen, maar nog niet binnen in gezeten. Gaat 'm wel worden als tweede auto
Over vragen en "geen zin in" - kennelijk ook een kwestie van de juiste vragen stellen .
Een medewerker wist me toch wat zaken te vertellen die wij nog niet wisten:
1) Er worden in Q1 14.000 M3's voor de Europese markt geproduceerd
2) Er zijn 7000 tot 8000 M3 reserveringen alleen in Nederland
Als deze beweringen kloppen, durf ik te stellen dat we net als China alleen de LR en Performance versie kunnen verwachten. Die 14.000 krijgen ze echt wel gevuld met orders. Waarom 10-tallen miljoenen Euro's omzet weggooien als men het duurdere model toch wel verkocht krijgt? (Berekening: prijsverschil tussen MR en LR is USD 7000. Dat vertaalt zich naar ca. €8000. Laat de helft van de orders anders een MR zijn geweest = 8000 x 7000 = 56 miljoen...).
Over vragen en "geen zin in" - kennelijk ook een kwestie van de juiste vragen stellen .
Een medewerker wist me toch wat zaken te vertellen die wij nog niet wisten:
1) Er worden in Q1 14.000 M3's voor de Europese markt geproduceerd
2) Er zijn 7000 tot 8000 M3 reserveringen alleen in Nederland
Als deze beweringen kloppen, durf ik te stellen dat we net als China alleen de LR en Performance versie kunnen verwachten. Die 14.000 krijgen ze echt wel gevuld met orders. Waarom 10-tallen miljoenen Euro's omzet weggooien als men het duurdere model toch wel verkocht krijgt? (Berekening: prijsverschil tussen MR en LR is USD 7000. Dat vertaalt zich naar ca. €8000. Laat de helft van de orders anders een MR zijn geweest = 8000 x 7000 = 56 miljoen...).