Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom er geen all-seasons op zitten voor europa is me echt een raadsel...

All seasons banden zijn eigenlijk twee keer niks. Niet geweldig in de winter en niet geweldig in de zomer. Als ze de auto’s op all seasons banden zouden leveren, zouden heel wat bestuurders al na een paar maanden weer de portemonnee moeten/willen trekken voor zomerbanden. Lijkt me onwenselijker dan de auto’s op zomerbanden leveren.
 
Vandaag ook een proefritje gemaakt in de Tesla Model 3.
Wat een heerlijke auto om te rijden; strak in de bochten, als een blok op de weg en razendsnel.

Gereden in Duiven. Ze hebben daar twee Model 3's (van de vijf die er in Nederland rijden voor proefritjes, begreep ik). Een rode en een blauwe. Ik was samen met een collega die de Model 3 ook besteld heeft, dus we hadden twee proefritjes achter elkaar gepland.

Nu kan ik echt niet meer wachten tot mijn eigen Model 3 er is. :)

Heb ook een compleet verslag met fotootjes geplaatst op mijn blog:
Proefrit in de Tesla Model 3 - Teslafacts
Heb je verslag gelezen. Leuk, veel meer sfeerverslag, duidelijk geschreven vanuit andere verwachtingen en vraagstelling. Desondanks zijn we het er over eens dat Model 3 een fantastische auto is. Wat mij betreft ook geen twijfel of, maar vraag wanneer. Dank.
 
  • Like
Reactions: Elja Trum
Reservering in ~juli 2017 hier, wel al eigenaar, maar nog geen sms, geen cash maar ABN Amro financial lease (weinig informatie gekregen tot nu toe). Ik denk dus dat ze momenteel vooral kijken naar de combinatie eigenaar+cash? Of zijn er tot nu toe misschien alleen performance kopers gesmst?