You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel meteen vanaf het begin de stoelen (wit) goed onderhouden. Blue-jean-transfer kan een aandachtspunt worden.
Welkom op het forum, een beetje spannend lijkt dit inderdaad wel te worden. Ik zou in ieder geval Tesla opbellen en je verhaal vertellen zodat ze in ieder geval op de hoogte zijn dat er bij jou op dit moment een beetje haast bij zit. Anders zal je waarschijnlijk gewoon behandeld worden als één van de velen uit de lange, lange rij.De leasewagen is gisteren vertrokken, dus laat die M3 maar komen. Nog steeds geen factuur gehad, dus ik begin wat nerveus te worden. Bellen jullie naar het algemene nummer voor levering om te achterhalen op welke boot een wagen komt of rechtstreeks naar het service center?
Precies waarom ik geen wit interieur wilde. Heel mooi maar kan alleen maar irritant zijn met reflecties in ramen.In het donker spiegelt de straatverlichting op witte dashboardbalk in het zijraam, en ‘hindert’ het zicht in de buitenspiegel.
Even voor de duidelijkheid... je kan toch wel Engels kiezen nog steeds?!?Gisteren 2019.5.14 gekregen in mijn X, voor het eerst dogmode, nog geen sentry en nav on Autopilot......wel alles in het Nederlands , ook voor het eerst
Ben ik het 100% met eens.Als ik eens kijk naar de afgelopen dagen vind ik de uitkomst helemaal prima voor de M3: prijsdalingen voor producten, mensen die de de M3 besteld of zelfs al geleverd hebben gekregen voor de oude prijs worden keurig gecompenseerd in natura.
Prijsdalingen voor de S en X zijn zuur voor mensen die er net een gekocht hebben. Tegelijkertijd lijkt me dat in het geval je gegarandeerde restwaarde hebt dat ook wel weer meevalt.
Wat ik echt volkomen onbegrijpelijk vind is de extreem knullige communicatie-aanpak. Als je prijzen gaat verlagen weet je precies wat de vragen zijn die opkomen bij specifieke huidige klanten. En kan je dus enorm makkelijk hierover vantevoren nadenken en bij de bekendmaking van prijsdalingen gelijk deze groep informeren over de consequenties voor hen. Communicatieve no-brainer, die alle commotie van de afgelopen dagen had voorkomen.
Wat betekent dit nu over “de cultuur” van het bedrijf Tesla. Mijn conclusie is toch dat dit wijst op een bedrijf dat door een “nerd” wordt bestuurd vanuit techniek, waarbij inmiddels financieel management een serieuze plek heeft gekregen vanwege druk van de SEC. Maar wat een bizar en vooral onnodig amateuristisme op communicatief gebied. Leuk tweeten als CEO is dan wel van deze tijd en maakt de man persoonlijk populair, maar dit soort vermijdbare blunders duidt voor mij op een gebrek aan lerend vermogen binnen het bedrijf op niet-technische aspecten.
Ik ben een grote fan van Tesla, vind Elon geweldig in zijn aanpak en visie maar dit zijn echt onbegrijpelijk knullige en vermijdbare fouten. Dat vind ik toch zorgwekkend.
Tuurlijk @Jooop, de kids willen graag meelezen als ze 8 zijn......lolPrecies waarom ik geen wit interieur wilde. Heel mooi maar kan alleen maar irritant zijn met reflecties in ramen.
Even voor de duidelijkheid... je kan toch wel Engels kiezen nog steeds?!?
Volkomen, maar dan ook volkomen met je eens. Grappige is dat Tesla natuurlijk “disruprief” wil en moet zijn in hun technologie, tijdspaden, productiemethoden etc etc. Dat begrijp en waardeer ik.Ben ik het 100% met eens.
Het product op zich is schitterend, dat staat buiten kijf. De build quality blijft een zorgenkind. De hele sales poot is nogal chaotisch. Modellen worden geïntroduceerd om even later dan weer gecancelled te worden. Ze beginnen alles nu een beetje te standardiseren maar zeker niet op elk gebied. Een geluk dat ze in Tesla eigenaars de beste salesmensen hebben die ze kunnen dromen. De logistieke poot is werkelijk dramatisch. Heb al van enkele mensen wat weerwerk gekregen dat het "niet zo eenvoudig" is om 10.000 pakketjes af te leveren in Europa maar ik dacht in deze tijd dat we dat nu wel al onder de knie hadden. Mij overtuig je niet van het feit dat dit deel werkelijk amateuristisch geleid wordt. Op het einde van de rit is er weinig verschil tussen een iPhone van China laten komen of een auto van de US laten komen. En communicatie is ook niet hun sterkste punt maar dat komt gewoon omdat veel zaken niet genoeg gepland of uitgedacht worden. Dat proces moeten ze echt veel beter managen als hun online sales model succesvol wil zijn.
Ik ben een fan van Elon. Een beetje nerdy, een beetje rock 'n roll aan het hoofd vind ik best ok. Maar de mensen rond hem die de 'saaie' zaken zoals sales of logistiek moeten regelen zijn duidelijk van een minder niveau.
Is het dan niet zo dat als de RDW jou eerder bestelde auto op kenteken zou zetten, dat ze de catalogus waarde van vandaag aanhouden?
Ik heb mijn Model 3 nog niet, ook nog geen VIN-nummer. Gereserveerd in juni 2016 en besteld halverwege december 2018. Mijn vraag is welke bijtelling (cataloguswaarde) wordt berekend? De oude prijs of de prijs na de prijsverlaging van vrijdag?
Mia kan ook op een gebruikte tot max 6000km ofzo. Dus dat geeft geen probleem.
Ik had hetzelfde issue. Bij SC Duiven hebben de computer even gereset, toen was de melding weg. Er was een andere Model 3 waar ze al een diagnostic op aan het draaien waren. Als daar wat uitkomt dan nemen ze contact op..
Ik weet dat het slecht is gesteld met de communicatie vanuit Tesla.. maar gaan ze nu al over lijken?Ik heb dat nergens in de regels zien staan. Heb je een lijk naar die informatie?
Vóór levering:Nog een keer mijn vraag op herhaling: wie weet waar ik info kan vinden over het annuleren van een bestelling? Hoe dat gaat, wat eventuele kosten zijn, etc.?
Ik weet dat het slecht is gesteld met de communicatie vanuit Tesla.. maar gaan ze nu al over lijken?
Catalogusprijs op moment van tenaamstelling zou ik zeggen. Dus de nieuwe prijs.Lastig te zeggen, maar als je voor de oude prijs hebt besteld, ben ik bang dat die ook geregistreerd staat bij het rdw straks. Vandaar dat je de gratis ap of fsd krijgt. Er stond in het bericht van tesla “auto’s gekocht voor de prijsdaling”.
Ik ben een fan van Elon. Een beetje nerdy, een beetje rock 'n roll aan het hoofd vind ik best ok. Maar de mensen rond hem die de 'saaie' zaken zoals sales of logistiek moeten regelen zijn duidelijk van een minder niveau.