Kijk even wat ze met haar deur doet.Filmpje is bij mij maar 2sec
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kijk even wat ze met haar deur doet.Filmpje is bij mij maar 2sec
Klopt. Het is alleen het “actie”-moment. Waarbij ze haar deur in mijn auto drukt.Filmpje is bij mij maar 2sec
Als ik het goed heb is op de LR RWD AP standaard niet geactiveerd, klopt dit? Weet iemand wat de kosten zijn van het activeren van alleen AP??Is bekend, maar goed opletten....niet alle configs zijn met de (nu) standaard AP!.
Dus ook op die inventory's? Dan overweeg ik om daar maar een LR RWD voor de vrouw te bestellenNeen, op de huidige RWD/LR voor €54100 is AP inbegrepen.
RWD/LR zonder AP (voor €53000) is er enkel iets minder dan twee weken begin mei geweest.
Daarvóór was het even €53000 met AP inbegrepen (maar op de factuur met een hogere catalogusprijs en dan de prijs van AP als korting eraf).
Ik denk het niet want het staat er nergens bij dat AP incl. is.Dus ook op die inventory's? Dan overweeg ik om daar maar een LR RWD voor de vrouw te bestellen
Misschien al geplaatst, maar Fastned heeft het laadprofiel van een Model 3 na de laatste update op hun Twitter geplaatst. Fastned on Twitter Interessant dat niet enkel het top vermogen hoger is, maar dat er 10 to 15 KW over bijna het volledige profiel wordt bijgeladen. Dat maakt een flinke verbetering. En dan te weten dat Fastned nog niet eens 350KW heeft geactiveerd. Kan me inbeelden dat ze daar zich nu mee voor het hoofd slaan. Ze hadden zomaar de titel kunnen hebben van snelste laadoplossing van Nederland, nog voor de superchargers.
Nogmaals ..... Wanneer je op de auto zelf klikt, zie je aan de rechterzijde de opties die op de auto zitten. Wanneer er AP opzit...zie je dat staan. Zie je geen AP staan, dan geen AP (of misschien toch wanneer je contact opneemt, maar ga er niet vanuit!)Ik denk het niet want het staat er nergens bij dat AP incl. is.
Ik denk het niet want het staat er nergens bij dat AP incl. is.
Nogmaals ..... Wanneer je op de auto zelf klikt, zie je aan de rechterzijde de opties die op de auto zitten. Wanneer er AP opzit...zie je dat staan. Zie je geen AP staan, dan geen AP (of misschien toch wanneer je contact opneemt, maar ga er niet vanuit!)
Neen, op de huidige RWD/LR voor €54100 is AP inbegrepen.
RWD/LR zonder AP (voor €53000) is er enkel iets minder dan twee weken begin mei geweest.
Daarvóór was het even €53000 met AP inbegrepen (maar op de factuur met een hogere catalogusprijs en dan de prijs van AP als korting eraf).
Dat kunnen ze bij Delivery voor je nakijken als de VIN bekend is. Je moet daarvoor wel erg geduldig zijn gezien de wachttijden als je belt.Kun je aan de sticker die in de deur opening zit zien wanneer je auto gebouwd is?? Met een VIN kom ik ook niet echt verder..
Dat ging om bestellingen voor nieuwe wagens (die af en toe intern aan stockDus ook op die inventory's? Dan overweeg ik om daar maar een LR RWD voor de vrouw te bestellen
Wat is jullie procedure om de wagen in sleepmode te brengen. In het begin ging hij vaak slapen en had ik maar enkele km's drain per dag. Nu wil hij niet meer gaan slapen, sentry staat af thuis. Staat altijd in idle zie ik op Teslafi. Wat mis ik, vind het zonde van de verloren gegane energie.
Dus de laatste dagen wat km's gemaakt met de drie en eigenlijk is het me nogal tegengevallen. Het belangrijkste vind ik dat de drie onvoorstelbaar veel meer herrie maakt dan mn oude S met 295.000 km op de teller. Bij de S is het vooral windgeruis dat je hoort en dat manifesteert zich pas bij wat hogere snelheid. Op een goed strak wegdek en lagere snelheid (< 50 km/u) hoor je met de S helemaal niets, terwijl de drie al bij 20 km/u herrie maakt.