Overigens is "summon" ook zeer beta: als in leuk, maar nutteloos wanneer het zo zal blijven als het nu is.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag de diverse functies maar eens uitgeprobeerd (ritje naar Groningen over de A28). FSD werkt nog niet, wel "keeping lane" en "changing lane" als je de richtingaanwijzer net indrukt (niet doordrukken). De blauwe lijn wordt dan een blauwe stippellijn en zowaar de auto verandert van rijstrook. Doet dit echter wel als "een oud wijf" (met excuses aan de dames ). Te hopen valt dat dit verder verbeterd wordt, want dit is toch echt niks voor het west-Europese verkeer. Ook het snelheid minderen en afstand bewaren is wel errug conservatief .
Je kunt via Autopilot -> Customize Navigate on Autopilot -> speed lane change wijzigen naar Mad Max. Dan gaat het sneller, maar nog steeds conservatief.Vandaag de diverse functies maar eens uitgeprobeerd (ritje naar Groningen over de A28). FSD werkt nog niet, wel "keeping lane" en "changing lane" als je de richtingaanwijzer net indrukt (niet doordrukken). De blauwe lijn wordt dan een blauwe stippellijn en zowaar de auto verandert van rijstrook. Doet dit echter wel als "een oud wijf" (met excuses aan de dames ). Te hopen valt dat dit verder verbeterd wordt, want dit is toch echt niks voor het west-Europese verkeer. Ook het snelheid minderen en afstand bewaren is wel errug conservatief .
Mad Max-> hij zal bij een gering snelheidsverschil mbt jou voorganger, voorstellen om te gaan in halen....Je kunt via Autopilot -> Customize Navigate on Autopilot -> speed lane change wijzigen naar Mad Max. Dan gaat het sneller, maar nog steeds conservatief.
Vandaag de diverse functies maar eens uitgeprobeerd (ritje naar Groningen over de A28). FSD werkt nog niet, wel "keeping lane" en "changing lane" als je de richtingaanwijzer net indrukt (niet doordrukken). De blauwe lijn wordt dan een blauwe stippellijn en zowaar de auto verandert van rijstrook. Doet dit echter wel als "een oud wijf" (met excuses aan de dames ). Te hopen valt dat dit verder verbeterd wordt, want dit is toch echt niks voor het west-Europese verkeer. Ook het snelheid minderen en afstand bewaren is wel errug conservatief .
Na een jaar ben je helemaal gewend aan het stuur, je kan je arm een beetje laten leunen op het stuur, hopen dat ze de nag zullen overnemen zoals de S/X-30 sec, ipv 15 sec op de 3, of zoals het vorig jaar was, 2 minuten ;-) dat was pas lolWat ik een beetje raar vind is dat je zo snel en ook heel nadrukkelijk het stuur moet aanraken. Gewoon losjes vashouden is niet voldoende. Vind ik toch wle een nadeel...
Wat ik een beetje raar vind is dat je zo snel en ook heel nadrukkelijk het stuur moet aanraken. Gewoon losjes vashouden is niet voldoende. Vind ik toch wle een nadeel...
Klopt. Ik denk dat ik de FSD toch maar niet ga kopen. 7400 is wel een hele sloot geld voor ... voor...tja.Ze te zien nog even te gaan.
Wat ik een beetje raar vind is dat je zo snel en ook heel nadrukkelijk het stuur moet aanraken. Gewoon losjes vashouden is niet voldoende. Vind ik toch wle een nadeel...
Besteld 3 april, nog niet geleverdIk tel tot zover 2 forumleden die de na aflevering aangeschafte FSD ook daadwerkelijk geactiveerd hebben gekregen.
Tijd voor een overzicht?
Geleverd:
Besteld, nog niet geleverd (voor zover ik kan zien):
- @infernix: Besteld 16 april (SeC Tilburg), activatie zelfde dag
- @MarcusP: Besteld 20 maart (SeC Amsterdam), activatie 15 april. Meer info.
- @croje: Besteld 14 maart (SeC Den Haag).
- @Merijn: Besteld 18 maart (SeC Den Haag).
- @mvndrl: Besteld 21 maart.
- @kleynm: Besteld 3 april (SeC Amsterdam).
- @michaelambroz: Besteld 17 april (SeC Amsterdam).
Wat is de makkelijkste oplossing om het stuur een beetje druk te laten voelen zonder je handen te gebruiken?
Dat gaan we natuurlijk niet doen, maar wel leuk om even te weten.
Daar wil ik wel een fotootje van zien ;-)Ik heb daar een vrij praktisch afneembaar gewicht voor gemaakt die voldoelde druk geeft.
Zelf heb ik 0,0 problemen om op te blijven letten en ik heb niet continue een reminder nodig dat ik op moet letten. En zodra ik merk dat ik moe begin te worden en mijn concentratie daalt zet ik de auto aan de kant.
Intrinsieke verantwoordelijkheid werkt zoveel beter als nanny-achtige onzin.